Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

skjønner ikke :S lasta ned og greier, men koster det penger? Hvordan gjør jeg det :D *føler seg dum

Nei, det koster ikke penger.

Du starter programmet, trykker Continue i det første vinduet. Så dukker det opp et vindu med navn og epost, nick. Navn og epost kan du sette som. Litt under der er det en gardin med en lang liste med servere om jeg husker riktig. Der velger du en Efnet-server, samme hvilken sånn egentlig, det finnes en for Oslo. Trykke connect to server så kommer det opp et vindu som det ruller masse tekst i. I tekstfeltet nederst der skriver du /j hundesonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er dumt, de fleste roter med det der.

Når du har kommet så langt er du nesten i mål. Har du lukket vindu med nick og sånt? Om du trykker File oppe i venstre hjørne og blar deg ned til Select Server. I det vinduet som dukker opp da er det en gardin med en lang liste servere, velg en Efnet-server, gjerne Efnet Oslo. Trykk Connect to server der.

Når du er tilkoblet serveren skriver du /j hundesonen i tekstfeltet i det hvite vinduet som ligger bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er dumt, de fleste roter med det der.

Når du har kommet så langt er du nesten i mål. Har du lukket vindu med nick og sånt? Om du trykker File oppe i venstre hjørne og blar deg ned til Select Server. I det vinduet som dukker opp da er det en gardin med en lang liste servere, velg en Efnet-server, gjerne Efnet Oslo. Trykk Connect to server der.

Når du er tilkoblet serveren skriver du /j hundesonen i tekstfeltet i det hvite vinduet som ligger bak.

på den jeg har fylt ut skal jeg trykke "connect server"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...