Gå til innhold
Hundesonen.no

Tuppetroll er fast ansatt

Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia
Skrevet

Herved ansatt som fast fotograf ringside...... takk for flotte bilder av gamlingen fra BØ - veldig fine bilder......

12_G.jpg

Sånn - det ble bedre kanskje og så har jeg tatt meg friheten å legge de til i albumet mitt.

Merete

Skrevet

Han er så nydelig :D

Han bare eier verden han.... *sukk*

Jeg er smigret på Loke`s vegne over at en sååå kjekk mann synes han er lekker... :D

Kjempefint bilde jo! :D

Guest Belgerpia
Skrevet

WOW!

Gratulerer med flotte resultater, ikke rart med en sååå nydelig hund :D

Ehhh.... takk :D

Jeg kan jo ikke være annet enn enig - men han ville faktisk vært vakker selv om han hadde vært kjempestygg i forhold til standarden. Det er hans store hjerte og elskverdige væremåte som gjør han til den vakreste hunden i verden - all verdens rosetter kan ikke måle seg med det.............. :D

Og hihi - akkurat nå så gikk det opp for meg hvem du er.... ha ha ha ha ha ......... det er du med Birk sant?

Skrevet

Ehhh.... takk :D

Jeg kan jo ikke være annet enn enig - men han ville faktisk vært vakker selv om han hadde vært kjempestygg i forhold til standarden. Det er hans store hjerte og elskverdige væremåte som gjør han til den vakreste hunden i verden - all verdens rosetter kan ikke måle seg med det.............. :D

Og hihi - akkurat nå så gikk det opp for meg hvem du er.... ha ha ha ha ha ......... det er du med Birk sant?

Jepp, stemmer det :D

Line har sagt det at du har veldig trivelige hunder, å ettersom Line ikke synes noe særlig om belgere generelt så har jeg full tiltro til at det stemmer :D

Skrevet

54.jpg

Må bare vise frem dette bildet av gamlekaren også - han er jo såå vakker :D

Har jo ikke fortalt deg dette, Merete, men jeg kjørte en liten gjettekonkurranse på hvor gammel Timo var, da vi så på han i grupperingen i Bø. Gjennomsnittet ble 7 - noen tippet 5, andre tippet 9.. Han holder seg godt :D

Guest Belgerpia
Skrevet

54.jpg

Må bare vise frem dette bildet av gamlekaren også - han er jo såå vakker :mellow:

Har jo ikke fortalt deg dette, Merete, men jeg kjørte en liten gjettekonkurranse på hvor gammel Timo var, da vi så på han i grupperingen i Bø. Gjennomsnittet ble 7 - noen tippet 5, andre tippet 9.. Han holder seg godt :huh:

Hehe - nei, det er ikke mange som tror han er snart 11 (18. mai blir han 11), det morsomste er når folk sier "detta er ikke gamle karen" - fordi han ønser seg og har drakamp med båndet og herjer villmann når vi går tur *flir* - de blir litt stumme når jeg sier at faktisk så er han gammel.

Flott bilde igjen der altså......... og han er jo nesten vemodig vakker der han står å ser etter sin kjære Dina........... MEN, man kan faktisk se på bena hans at han er en eldre hund..... tærne spriker litt - de er litt flate og mellomhendene bærer preg av elde........... men generelt sett så er han i knallform...

Skrevet

Hehe - så lenge det bare er tærne hans du kan se det på synes jeg du skal være meget fornøyd :huh: Det er ikke det første jeg ser på når jeg skal prøve å avgjøre alderen på en hund, hvertfall :mellow:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Min golden (jakt) røyter bare to ganger i året, men de vanlige goldene jeg vokste opp med røyta helt sykt mye😅 Ellers er de veldig fine hunder, så lenge de får brukt hodet nok. 
    • Jeg har min med på trening i all slags vær, og da kan det fort bli timer i bilen. Men ved å parkere i skyggen (hvis mulig), silvershade duk og alle vinduer åpne pluss glippe på bagasjerommet (med krok) så er det alltid behagelig i bilen, selv i 30 varmegrader. 
    • Det kan være mange grunner til at en hund ikke fungerer i hundemøter. Mye av grunnlaget legges i valpekassa, hvordan mor og søsken interagerer, og sosialisering med andre hunder i valpe- og unghundtiden. I tillegg kommer rasetypisk adferd og arvelighet. Avhengig av adferden til mor og hva slags sosialisering hunden har fått i ung alder så har hunden lært seg hvordan den skal eller kan oppføre seg rundt andre. Eller ikke lært det, forsåvidt. Det er aldri for sent å trene på sosialisering, men er viktig å lese språket til alle de involverte hundene og gå inn og avbryte adferd som ikke er greit. Hvis andre hunder sier fra og setter grenser uten at hun respekterer det er det ditt ansvar som eier å fjerne henne fra situasjonen. Om hun får fortsette lærer hun jo bare at det er greit å holde på slik.
    • Kan en hund ha null sosiale ferdigheter med andre hunder? Hun har konflikter med alle hunder hun møter. Akkurat som hun ikke skjønner at hun er for mye og ikke tar til seg til at andre hunder sier i fra til henne? Hun tar jo ikke hintet.
    • Det er nok ikke pga navnene du ikke har fått svar🙂I mange år nå har det vært fryktelig liten aktivitet på forumet her. Syntes alle navnene var fine jeg likte Lilly best. Masse lykke til med valp!!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...