Guest Belgerpia Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Herved ansatt som fast fotograf ringside...... takk for flotte bilder av gamlingen fra BØ - veldig fine bilder...... Sånn - det ble bedre kanskje og så har jeg tatt meg friheten å legge de til i albumet mitt. Merete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Enda mer OT: Dere ble plassert i BIG i helga? Eller så jeg dere i BIS veteran? Eller begge deler? *klø seg i hodet* edit: nydelig bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Aaaaw Ikke vanskelig å ta pene bilder av en så vakker kar da Timo ble BIR voksen og veteran, BIG4 og BIS 2 Vet. Bildet av Timo ligger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Han er nyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Han er så nydelig Han bare eier verden han.... *sukk* Jeg er smigret på Loke`s vegne over at en sååå kjekk mann synes han er lekker... Kjempefint bilde jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 kjempe søt tass altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2006 WOW! Gratulerer med flotte resultater, ikke rart med en sååå nydelig hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 5. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2006 WOW! Gratulerer med flotte resultater, ikke rart med en sååå nydelig hund Ehhh.... takk Jeg kan jo ikke være annet enn enig - men han ville faktisk vært vakker selv om han hadde vært kjempestygg i forhold til standarden. Det er hans store hjerte og elskverdige væremåte som gjør han til den vakreste hunden i verden - all verdens rosetter kan ikke måle seg med det.............. Og hihi - akkurat nå så gikk det opp for meg hvem du er.... ha ha ha ha ha ......... det er du med Birk sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2006 Ehhh.... takk Jeg kan jo ikke være annet enn enig - men han ville faktisk vært vakker selv om han hadde vært kjempestygg i forhold til standarden. Det er hans store hjerte og elskverdige væremåte som gjør han til den vakreste hunden i verden - all verdens rosetter kan ikke måle seg med det.............. Og hihi - akkurat nå så gikk det opp for meg hvem du er.... ha ha ha ha ha ......... det er du med Birk sant? Jepp, stemmer det Line har sagt det at du har veldig trivelige hunder, å ettersom Line ikke synes noe særlig om belgere generelt så har jeg full tiltro til at det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 6. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2006 Må bare vise frem dette bildet av gamlekaren også - han er jo såå vakker Har jo ikke fortalt deg dette, Merete, men jeg kjørte en liten gjettekonkurranse på hvor gammel Timo var, da vi så på han i grupperingen i Bø. Gjennomsnittet ble 7 - noen tippet 5, andre tippet 9.. Han holder seg godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 6. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2006 Må bare vise frem dette bildet av gamlekaren også - han er jo såå vakker :mellow: Har jo ikke fortalt deg dette, Merete, men jeg kjørte en liten gjettekonkurranse på hvor gammel Timo var, da vi så på han i grupperingen i Bø. Gjennomsnittet ble 7 - noen tippet 5, andre tippet 9.. Han holder seg godt Hehe - nei, det er ikke mange som tror han er snart 11 (18. mai blir han 11), det morsomste er når folk sier "detta er ikke gamle karen" - fordi han ønser seg og har drakamp med båndet og herjer villmann når vi går tur *flir* - de blir litt stumme når jeg sier at faktisk så er han gammel. Flott bilde igjen der altså......... og han er jo nesten vemodig vakker der han står å ser etter sin kjære Dina........... MEN, man kan faktisk se på bena hans at han er en eldre hund..... tærne spriker litt - de er litt flate og mellomhendene bærer preg av elde........... men generelt sett så er han i knallform... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 6. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2006 Hehe - så lenge det bare er tærne hans du kan se det på synes jeg du skal være meget fornøyd Det er ikke det første jeg ser på når jeg skal prøve å avgjøre alderen på en hund, hvertfall :mellow: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar