Gå til innhold
Hundesonen.no

Tuppetroll er fast ansatt

Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia
Skrevet

Herved ansatt som fast fotograf ringside...... takk for flotte bilder av gamlingen fra BØ - veldig fine bilder......

12_G.jpg

Sånn - det ble bedre kanskje og så har jeg tatt meg friheten å legge de til i albumet mitt.

Merete

Skrevet

Han er så nydelig :D

Han bare eier verden han.... *sukk*

Jeg er smigret på Loke`s vegne over at en sååå kjekk mann synes han er lekker... :D

Kjempefint bilde jo! :D

Guest Belgerpia
Skrevet

WOW!

Gratulerer med flotte resultater, ikke rart med en sååå nydelig hund :D

Ehhh.... takk :D

Jeg kan jo ikke være annet enn enig - men han ville faktisk vært vakker selv om han hadde vært kjempestygg i forhold til standarden. Det er hans store hjerte og elskverdige væremåte som gjør han til den vakreste hunden i verden - all verdens rosetter kan ikke måle seg med det.............. :D

Og hihi - akkurat nå så gikk det opp for meg hvem du er.... ha ha ha ha ha ......... det er du med Birk sant?

Skrevet

Ehhh.... takk :D

Jeg kan jo ikke være annet enn enig - men han ville faktisk vært vakker selv om han hadde vært kjempestygg i forhold til standarden. Det er hans store hjerte og elskverdige væremåte som gjør han til den vakreste hunden i verden - all verdens rosetter kan ikke måle seg med det.............. :D

Og hihi - akkurat nå så gikk det opp for meg hvem du er.... ha ha ha ha ha ......... det er du med Birk sant?

Jepp, stemmer det :D

Line har sagt det at du har veldig trivelige hunder, å ettersom Line ikke synes noe særlig om belgere generelt så har jeg full tiltro til at det stemmer :D

Skrevet

54.jpg

Må bare vise frem dette bildet av gamlekaren også - han er jo såå vakker :D

Har jo ikke fortalt deg dette, Merete, men jeg kjørte en liten gjettekonkurranse på hvor gammel Timo var, da vi så på han i grupperingen i Bø. Gjennomsnittet ble 7 - noen tippet 5, andre tippet 9.. Han holder seg godt :D

Guest Belgerpia
Skrevet

54.jpg

Må bare vise frem dette bildet av gamlekaren også - han er jo såå vakker :mellow:

Har jo ikke fortalt deg dette, Merete, men jeg kjørte en liten gjettekonkurranse på hvor gammel Timo var, da vi så på han i grupperingen i Bø. Gjennomsnittet ble 7 - noen tippet 5, andre tippet 9.. Han holder seg godt :huh:

Hehe - nei, det er ikke mange som tror han er snart 11 (18. mai blir han 11), det morsomste er når folk sier "detta er ikke gamle karen" - fordi han ønser seg og har drakamp med båndet og herjer villmann når vi går tur *flir* - de blir litt stumme når jeg sier at faktisk så er han gammel.

Flott bilde igjen der altså......... og han er jo nesten vemodig vakker der han står å ser etter sin kjære Dina........... MEN, man kan faktisk se på bena hans at han er en eldre hund..... tærne spriker litt - de er litt flate og mellomhendene bærer preg av elde........... men generelt sett så er han i knallform...

Skrevet

Hehe - så lenge det bare er tærne hans du kan se det på synes jeg du skal være meget fornøyd :huh: Det er ikke det første jeg ser på når jeg skal prøve å avgjøre alderen på en hund, hvertfall :mellow:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...