henrikke Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Hvilke likheter finner du mellom en mann og en hannhund?? Altså en skikkelig hann hund.. B) jeg tenker som så : 1.tar ikke et hint når de først henger i baken på deg 2.mat kan avlede dem , men aldri lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 de har èn ting i hodet hele tiden, så lenge det er damer tilstedet begge parter trur visst at det å være tøff i tryne gir plusspoeng hos damene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Du må endre overskriften på tråden din til en mer beskrivende! Jmf §1.1 Skriv en ordentlig tittel på tråden din. På denne måten kan man allerede før man har lest innlegget vite hva den omhandler. Hvis du eksempelvis har problemer med at hunden din tisser inne, kan et greit emnefelt være som følger: "Hunden min tisser inne, hva gjør jeg?". Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEELP MEEG!!!!", "HVA GJØR JEG NÅ????" eller "Sjekk dette!!!". En tittel skal dog ikke erstatte trådens innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Loke raper, snorker og lukter tåfis. Og så er han påtagelig opptatt av sitt eget kjønnsorgan for tiden. Akkurat som mannfolk flest... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikke Skrevet 26. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 bedre nå silje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 Promper og raper. Skyr støvsugeren som om den var pesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2006 bedre nå silje?? Ja nå er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeliX Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 Hvilke likheter finner du mellom en mann og en hannhund?? Altså en skikkelig hann hund.. B) jeg tenker som så : 1.tar ikke et hint når de først henger i baken på deg 2.mat kan avlede dem , men aldri lenge. Vil dette si at du har prøvd å slenge mat til en herre som "henger i baken" på deg? DET skulle jeg likt å sett.... "Nei, Jensemann, vente til freddan - her - ta en nakkekotelett istedet!" Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 27. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2006 De liker begge fartsfylte leketøy (Puma: ball, kjæresten: bil) Ingen av de skjønner poenget med vasking eller rydding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 *Snøft* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Kjenner meg igjen i alt untatt prompingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Og så er han påtagelig opptatt av sitt eget kjønnsorgan for tiden. Akkurat som mannfolk flest... Jasså, SowDOG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar