Gå til innhold
Hundesonen.no

Da var det unnagjort

Lazita

Recommended Posts

Skrevet

Astrixen sitte i bilen og se etter oss når vi kjørte fra dem. :)

No har Astrix og den siste valpen reist, de skal bo sammen hos noen i Stavanger, så slipper de å skilles. No bare krysser vi fingrene på at Astrixen ikke tar valpen når den blir større.

De fikk no beskjed om hanns unoter så de er klar over hvordan han er så håper de klarer å trene mere med han enn hva jeg har hatt tid til og at begge hundene får de fint hos dem.

Turen hjem til dem hadde no gått veldig bra så bare det er jo positivt.

Men det at Strixen satt å så ut sidevinduet, for så å se ut bakruten på bilden når vi kjørte fra dem var litt hardt altså, kommer nokk til å savne han litt her men :( det går no greit vi har jo flere hunder her som trenger oppmerksomhet. :(

Skrevet

Uffda :)

Får håpe det går bra med han, det var sikkert det beste...hadde det vært borti hans type problemer tidligere?

Skrevet

Uffda :)

Får håpe det går bra med han, det var sikkert det beste...hadde det vært borti hans type problemer tidligere?

det vet jeg ikke helt men de skulle no jobbe med han og se hvordan det gikk.

de har hatt større raser før(leonbergere) det vet jeg, men vi får sno se hvordan det går hvis de ombestemmer seg og ikke vil ha han så skal no han tilbake her i hvertfall.

Skrevet

Det kan jeg forstå er trist. Men om de som har tatt ham nå har bedre tid,og er klar over hva de har,så skal du se det går bra!

Du har hvertfall tatt en riktig avgjørelse her og nå.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...