Marianne Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Ingen som har kommet hjem enda eller....? Har snakket m Annette på tlf så jeg vet hvordan d gikk med Loke( ) Men hva med dere andre da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Hvordan gikk det med Loke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 25. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Hvordan gikk det med Loke?? Hehehe, det kan hun får lov til å fortelle selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Hehehe, det kan hun får lov til å fortelle selv! Kan du hviske det til meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 25. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Kan du hviske det til meg da? Hihihi, nope! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 jeg var i bø så jeg vet hvordan det gikk med loke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Samme her Vet også hvordan det gikk med Loke. Skal ikke gå agility før i morgen, men mange fine resultater fra hundesonenfolk i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Jeg vet ikke helt om jeg liker denne sammensvergelsen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Info da dere ! Nå vet jeg hvordan min rase har gjort det, så nå må jeg jo vite dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Jeg vet også hvordan det gikk med Loke Men nå kommer nok Annette hjem snart, så da får hun fortelle det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 hehe, hvorfor må alle skryte av at de vet hvordan det gikk med Loke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Vi kom tidlig hjem, men var i selskap etterpå Saeta fikk 1 JK 3 JKK, det var engelsk dommer som likte små hunder, derfor ingen HP (antar jeg). Kun beste i (alle?) klassene fikk HP, og det var få CK utdelt, men lite blått. Kritikken lød: Very promising, well balanced. Good expression, nice shoulder and feet, body downing well, very sound rear, good coat quality for her age, moves easily and well. Altså kun positivt på kritikken, så det lover bra BIR ble Lundecock's Fiddler On The Roof "Whiskey", som også fikk hannhundcertet. Tispecert og BIM er jeg usikker på. Ble der bare 2 timer, så vi fikk bare med oss sheltiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 BIR berner sennen ble N Uch NJV Sargas av Milkcreek og Ankelika von Hamp ble BIM Men jeg tviler på at det interesserer noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Hi HI!! Loke fikk Cert,cacib og ble Bim på første utstilling!! Helt sjokkert jeg!Pene gutten tygger i seg hønepøne nå.Vel fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Hi HI!! Loke fikk Cert,cacib og ble Bim på første utstilling!! Helt sjokkert jeg!Pene gutten tygger i seg hønepøne nå.Vel fortjent oioioi, gratulerer!! Og du som håpa på blå.. Var det stor konkurranse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Hi HI!! Loke fikk Cert,cacib og ble Bim på første utstilling!! Helt sjokkert jeg!Pene gutten tygger i seg hønepøne nå.Vel fortjent Oioi, voldsom start! Grattis! Hvilken ring gikk dere i? Tror kanskje det var ved siden av "vår" ring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Han var eneste hannhund Ikke sterk kniving akkurat...Ble veldig imponert over at han travet fremover i BIR ringen selv med ei tispe bak seg jeg Han ble forøvrig slått, ikke uventet og vel fortjent, av Dina til Belgerpia og 2ne som også hadde en vellykket dag kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Hi HI!! Loke fikk Cert,cacib og ble Bim på første utstilling!! Helt sjokkert jeg!Pene gutten tygger i seg hønepøne nå.Vel fortjent OI!!! No vart eg glad på dine vegne!! Gratulerer! Har faktisk gått og vore spent på korleis det gjekk med dere. Har du snakket med oppdretteren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Han var eneste hannhund Ikke sterk kniving akkurat...Ble veldig imponert over at han travet fremover i BIR ringen selv med ei tispe bak seg jeg Han ble forøbvrig slått, ikke uventet og vel fortjent, av Dina til Belgerpia og 2ne som også hadde en vellykket dag kan man si Han var eneste hannhund ja, da så jeg rompa hans i ringen ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 OI!!! No vart eg glad på dine vegne!! Gratulerer! Har faktisk gått og vore spent på korleis det gjekk med dere. Har du snakket med oppdretteren da? He he Takk Pratet med oppdretteren på telefonen og hun virket meget fornøyd. Han må ha vokst seg penere..Jeg trodde ærlig talt han var litt sånn "stygg" jeg...Han er så ulik den forrige Groenendaelen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Hi HI!! Loke fikk Cert,cacib og ble Bim på første utstilling!! Helt sjokkert jeg!Pene gutten tygger i seg hønepøne nå.Vel fortjent Han var eneste hannhund Ikke sterk kniving akkurat...Ble veldig imponert over at han travet fremover i BIR ringen selv med ei tispe bak seg jeg Han ble forøbvrig slått, ikke uventet og vel fortjent, av Dina til Belgerpia og 2ne som også hadde en vellykket dag kan man si Herre gud så bra!! Du må da være utrolig stolt av lille Lokeliten..?! Det fortjener dere. Jeg må forresten hilse på dere en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Hvorfor kom ingen av dere som så oss bort og hilste da?! Jeg så ikke dere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 25. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Bra du kom hjem nå Annette, har sittet på hendene mine lenge nok nå! Tett før jeg gav under for hardt press, her på sonen og på msn! Loke ER jo den peneste gutten i gata så...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Gratulerer så mye!!! KJempemorsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 du trodde gutten var litt sånn "stygg", og så sitter du med CACIB !! hihihi... Grattis! Kjempegøy når det går så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar