Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig "hundebil"


Kathrine

Recommended Posts

Skal kjøpe meg bil til sommeren.. Og som fattig student som lever på studielån, sier det seg selv at eg trenger en bil som er billig.. :)

Har tenkt/sett litt på wv caddy, eller citroen berlingo..

Men har ikke peil på bil så...

Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

det er mange fine billige biler der ute, som passer til "hundefolk".

vet jo ikke hva du har tenkt å legge i en bil av penger, men vi kjøpte oss en Ford Mondeo stasjonsvogn 95 mod. med masse ekstrautstyr (spoiler, vinge, aircondotioner, elektriske vinduer og speil o.l.) og ingenting som feilte bilen. den kjøpte vi til 45 000.

og mondeoer har masse bagasjeromsplass, vi har et atlas 60 bur bak i der, på langs.

men det er som sagt mange fine hundebiler, bare hva du har tenkt å legge i den.

wolsvagen passat er også fine hundebiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renault Kangoo er en driftsikker, billig liten bil, med masse plass til hunder.. =) Den er, etter hva jeg hører, mye bedre å sitte i enn berlingoen. Ikke særlig dyre, og -99 modellen i familien drikker ikke mer enn 0,5 på mila (diesel), og det er jo ikke så værst. Renault Kangoo står høyest på min realistiske ønskeliste iallefall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Peugeot Partner med grønne skilter rett før jul.Inspirert av Berlingoen til Hilde (LBL) Jeg har ikke råd til en gammel bil med mange feil -verksted er dritdyrt, så da kjøpte jeg heller en litt nyere varebil.I tilleg har den vært leasingbil så alle servicer fulgt opp..Goood plass til meg og beibisen min og den går som en klokke.

Den skriker etter service igjenn nå da (oljeskift) men det får den bare vente med for de pengene har jeg brukt opp til kurs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...