Karine Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Skrevet 21. Februar 2006 Jeg har laget nytt layout på hjemmesiden min! http://home.no.net/lassiag/ Noen tilbakemeldinger? Takk til Helene (tuppetroll.com) som har vært superhyggelig å svart på alle dumme spørsmål...
Tine Skrevet 21. Februar 2006 Rapporter Skrevet 21. Februar 2006 Fine farger wee sjønn hjemmeside har nettopp skaffa meg ny jeg og
Basse Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Fin side Nydelig hund også Har også fått meg ny layout Gjesteboken er signert!
Line_ Skrevet 26. Februar 2006 Rapporter Skrevet 26. Februar 2006 Kjempe fin, men synes du burde ha en side eller noe hvor det står hvor mange opprykksnapp Lassie har i agility og hvilken klasse han er i (AG og LP).. Hvor mange opprykksnapp har han egentlig? hvis han har noen...
Karine Skrevet 2. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2006 Det står, men ikke så tydelig kanskje..Skal alltids klare å fikse det;) Vi har 4 i agility og 3 i hopp..Altså opprykk til klasse 2 Men har ikke tenkt å rykke opp enda I LP har han ingen, og kommer aldri til å få det heller
Karine Skrevet 16. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2006 Nå med ny gjestebok som gjerne vil ha litt fyll
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar