Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen, Eidsvoll


Caroline

Recommended Posts

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Er det ingen som har resultater fra i dag??

Jeg har ventet på resultater i hele dag, holder på å gå ut av mitt gode skinn her... banana

hehe, du er ikke alene om det! :D kanskje mesteparten av folket her stiller i morgen? freesbee fikk jo cert, men det er det eneste jeg har hørt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel den eneste skrytepaven her da :D

Hehe, jeg kan godt skryte litt jeg og, hvis det føles bedre da.. :P

Eik stilte for første gang i år, og fikk sitt andre CERT.. :D Så nå må han bare bli to år, og få det tredje, så blir han champion!

I tillegg fikk vi en strålende overaskelse i det han slo en av Norges beste tisper, og ble BIR! :P:P

Da var jeg mildt sagt fornøyd, og det gjør ingen ting at vi ikke fikk noen gruppeplassering - det morsomste av alt var jo faktisk at han oppføre seg helt eksemplarisk både i og utenfor ringen i dag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg kan godt skryte litt jeg og, hvis det føles bedre da.. :P

Eik stilte for første gang i år, og fikk sitt andre CERT.. :D Så nå må han bare bli to år, og få det tredje, så blir han champion!

I tillegg fikk vi en strålende overaskelse i det han slo en av Norges beste tisper, og ble BIR! :P:D

Da var jeg mildt sagt fornøyd, og det gjør ingen ting at vi ikke fikk noen gruppeplassering - det morsomste av alt var jo faktisk at han oppføre seg helt eksemplarisk både i og utenfor ringen i dag! :P

Gratulerer så mye!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg kan godt skryte litt jeg og, hvis det føles bedre da.. :D

Eik stilte for første gang i år, og fikk sitt andre CERT.. :D Så nå må han bare bli to år, og få det tredje, så blir han champion!

I tillegg fikk vi en strålende overaskelse i det han slo en av Norges beste tisper, og ble BIR! :P:P

Da var jeg mildt sagt fornøyd, og det gjør ingen ting at vi ikke fikk noen gruppeplassering - det morsomste av alt var jo faktisk at han oppføre seg helt eksemplarisk både i og utenfor ringen i dag! :P

Gratulerer! Kjempegøy!! Åssen rase var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Så morro med enda ett "sone" cert :D

Siden det ikke var så mange tilbakemeldinger i dag så håper vi på mange i morgen. (Jeg lover å fortelle om vi får vårt siste cert.... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var litt av en tittel på den tispa! Toril og Hermann var stolte av dere da? :D

Ja - jeg trodde hun var internasjonal champ. også, men det er mulig det mangler litt på det enda.. Hun er forresten tante til Eik :D

Torill var ihvertfall kjempefornøyd, hehe - uten tvil. Det er jo mamma sin hund da, og hun som stilte ham i går, men det var utrolig morsomt allikevel :P

Begynner å glede meg skikkelig til Hailie blir litt større, så jeg kan få stilt henne også, hehe..

Grattis til deg også forresten! *ble visst litt opphengt i vår egen hund* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Her kommer litt resultater på Blaze:

1ak,1vk,cert (og dermed NUCH) 1btk og BIR. Men nå var det vist ikke nok for den lille røde. Hun ble også plassert som 2BIG :D

Kritikken:

Sissor Bite, v.nice head, v.g temp, good earset, g.neck, Strong back chest and ang, excelent movment.

Meget fornøyd med dagen og Blaze bare storkoser seg i ringen. Og det gjør jo det enkelt å handle. Hun er virkelig er "shower".

Hilste på endel hundesone folk også. Det var meget hyggelig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...fikk ikke med meg at der var deg nei wheaten Mali.. :D

Jeg fikk med meg at jeg møtte Lill, Ane, JeanetteH,2ne, belgerpia, Per- Olav (og hunden :D ), Mari og det var det tror jeg?

Glemt noen? Og Marianne og Hilde da selvfølgelig :P

Vakre Blaze hadde en vellykket dag kan man si...*vente på at Jeanette kommer hjem og røper nyheten før jeg gjør det*

Edit: der var hun hjemme ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer litt resultater på Blaze:

1ak,1vk,cert (og dermed NUCH) 1btk og BIR. Men nå var det vist ikke nok for den lille røde. Hun ble også plassert som 2BIG :P

Kritikken:

Sissor Bite, v.nice head, v.g temp, good earset, g.neck, Strong back chest and ang, excelent movment.

Meget fornøyd med dagen og Blaze bare storkoser seg i ringen. Og det gjør jo det enkelt å handle. Hun er virkelig er "shower".

Hilste på endel hundesone folk også. Det var meget hyggelig :D

Gratulerer så mye med NUCH!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...fikk ikke med meg at der var deg nei wheaten Mali.. :D

Jeg fikk med meg at jeg møtte Lill, Ane, JeanetteH,2ne, belgerpia, Per- Olav (og hunden :D ), Mari og det var det tror jeg?

Glemt noen? Og Marianne og Hilde da selvfølgelig :P

Vakre Blaze hadde en vellykket dag kan man si...*vente på at Jeanette kommer hjem og røper nyheten før jeg gjør det*

Edit: der var hun hjemme ja :P

hihi, ikke så rart, hadde jo ikke min egen rase på armen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med supre resultater!

Vi fikk 1 JK 3 JKK lørdag og 1 JK 2 JKK idag... Helt greit, men ikke noe å rope hurra for da :)

Kritikk og bilder kommer senere når vi kommer oss hjem.

Fikk ikke med meg at sååå mange av dere var der :) Ville møte flere jo.. Men fikk ikke kommet meg så mye vekk fra ringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Må bare ligge ut ett bilde av Blaze:

big2.jpg

Åååå hihi - hei.............. vel, den skjønne Kelpien slo terven jeg stilte i gruppen........... hun ble også N Uch i dag - (nei, hun er ikke min......... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
    • Du kan sikkert litt om massasje og sånt allerede? Vi hadde regelmessig fysioterapeut på våre, en gang i mnd. Lakseolje, og etterhvert Cartrophen (lite effekt) og Librela (heller ikke mye effekt, men startet antageligvis for sent). Greia med disse smertebehandlingene for artroser er visst at man skal begynne å bruke dem før det har fått utviklet seg noe særlig. Pass på at hunden er varm såklart, back on track kan hjelpe (tantes gamle hunder har hatt det over natten, med opptrening). 6 tenner! Au!
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...