Baby Skrevet 11. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Hmm, kvittering Betalte over nett og har ikke skriver... Om du vil så kan du godt sende den over til meg så kan jeg skrive ut og ta med til deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 11. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Om du vil så kan du godt sende den over til meg så kan jeg skrive ut og ta med til deg jeg. Det hadde jo vært supert da Kan ta det i morra kanskje, er så mørkt her at jeg ikke ser kodekortet mitt (gullet sover her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 11. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Det hadde jo vært supert da Kan ta det i morra kanskje, er så mørkt her at jeg ikke ser kodekortet mitt (gullet sover her) Ja, bare send det på mail til meg du. [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Fikk pm i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Fikk pm i dag Lyst til å sjekke hvor mange aussier(australian shepherd) som er påmeldt lørdag og søndag? Jeg har ikke fått PM enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Kan du sjekke berner sennen og? Tror det skal være rundt 120. Mamma skal skal være med oppdretteren til Albin på parringstur i helga, og da skal de innom å se på på søndag! Jeg og vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Fikk pm i dag Åh, håper jeg har fått også! Skal løpe i postkassa nå Edit: Yes! Martine: Aussie: Lørdag: 14, Søndag:10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Kan du sjekke berner sennen og? Tror det skal være rundt 120. Mamma skal skal være med oppdretteren til Albin på parringstur i helga, og da skal de innom å se på på søndag! Jeg og vil! 54+6 på Lørdag og 86+22 på Søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Jeg tror jeg skal dit på søndag og se på staffene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Dere som skal dit må se etter meg da. Hadde vært morsomt å få hilse på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Dere som skal dit må se etter meg da. Hadde vært morsomt å få hilse på dere. Se etter ei med sheltie og barnevogn (om Brynjar blir med, litt uvisst). Ellers ei med sheltie og pønkersveis (er ikke så mange med den kombinasjonen) Vi er ved ring 1 lørdag, fra ca. halv ni tenker jeg, og ring 10 søndag, fra ti-tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Angrer så sykt på at jeg glemte å melde på :/ Noen som kan fortelle meg hvor mange borzoier det er med`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nenya Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Borzoi lørdag 2 og søndag 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 nei nei nei... Bare 2 på lørdag.. og 7 på søndag *dunke hodet hardt i bordet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Dere som skal dit må se etter meg da. Hadde vært morsomt å få hilse på dere. når og hvor er dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Ikke vær redd for å komme bort til meg heller da.. Den røde pelsen er med selvfølgelig. Så hvis dere ser ei jente med lyst hår og ei litta tollerjente så rop ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Ikke vær redd for å komme bort til meg heller da.. Den røde pelsen er med selvfølgelig. Så hvis dere ser ei jente med lyst hår og ei litta tollerjente så rop ut. Skal du starte noe eller bare se på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 kan hende jeg tar meg en tur ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Dere må gjerne komme bort til kineserringen på søndagen og se etter meg, vil gjerne hilse på (se etter en rødtopp ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 54+6 på Lørdag og 86+22 på Søndag. oki. jeg missforstod litt, det er berner spesial på søndag og der var det 119 påmeldte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 når og hvor er dere da? Lørdag i ring 12 fra 08.30 ca og Søndag i ring 3 til samme tid. Se etter en digre oscar som er ruby og lille blendheim Robin. Jeg er med Cavakooik her inne som har en blendheimvalp og en tricolor + oppdretteren min som har med 2 Cavalierer og. (ene er tricolor og den andre er blendheim trooor jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 kan hende jeg tar meg en tur ja! Skal komme bort om jeg får det til, jeg stiller en halvtime før dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest cavkooik Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 Lørdag i ring 12 fra 08.30 ca og Søndag i ring 3 til samme tid. Se etter en digre oscar som er ruby og lille blendheim Robin. Jeg er med Cavakooik her inne som har en blendheimvalp og en tricolor + oppdretteren min som har med 2 Cavalierer og. (ene er tricolor og den andre er blendheim trooor jeg). Oppdretteren vår har med 2 cavalierer, begge er tricolor! En hanne og ei tispe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 Oppdretteren vår har med 2 cavalierer, begge er tricolor! En hanne og ei tispe. Ok. Husket ikke helt hvilken tispe hun skulle ha med. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Hvis jeg kommer så kommer jeg på søndagen. skal se etter dere jeg. Prøve å tøffe meg opp til å si hei denne gangen.. håper de som selger kalendere der har en Boston terrier kalender Får ikke tak i det. Hver gang jeg er på utstilling så er det alltid utsolgt. Blir utsolgt så fort. sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar