Gå til innhold
Hundesonen.no

Underbitt valp

Carolina
 Share

Recommended Posts

5 timer siden, simira skrev:

Det er jo ikke hemmelig om det står i veterinærattesten. Men om en valpekjøper har bedt om å få kjøpe en valp med tanke på utstilling så vil jeg si at det er useriøst å selge dem en 4 mnd gammel valp med underbitt. Dessverre er det ikke ulovlig å være useriøs.

Ja jeg ba om å kjøpe en valp til utstilling siden jeg driver med det. Jeg spurte også om det stod noe `feil` i vetrinærattesten og oppdretteren skrev nei. 

Så da var det hemmelig siden jeg ikke fikk opplyst om det før jeg stod der og overtok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du? Hva tenker du å få ut av svarene? Du har fått tilbakemeldinger på det opprinnelige spørsmålet her, og valgt å beholde valpen, såvidt jeg forstår. Det er ikke så veldig mye mer å gjøre med den saken. Hva andre tenker eller mener spiller ingen rolle for situasjonen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, simira skrev:

Hvorfor spør du? Hva tenker du å få ut av svarene? Du har fått tilbakemeldinger på det opprinnelige spørsmålet her, og valgt å beholde valpen, såvidt jeg forstår. Det er ikke så veldig mye mer å gjøre med den saken. Hva andre tenker eller mener spiller ingen rolle for situasjonen din.

Jo fordi da kjøper jeg aldri valper fra den oppdretteren mere senere om flere tenker det samme som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktige er jo hva du selv tenker og mener. Vil du faktisk vurdere å kjøpe fra en oppdretter som du allerede føler har lurt deg én gang?

I tillegg har du lært av denne erfaringen, og vil gjøre bedre undersøkelser på forhånd neste gang du skal kjøpe hund, vil jeg anta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider