Emmalover Skrevet 2. April 2005 Rapporter Share Skrevet 2. April 2005 Hei Nå må jeg bare spørre synes dere at Reia er et fint navn til en Jrt? Dere skjønner jeg skal få enda en hund og så skal jeg kalle den opp etter bestemoren min. Hun heter egentlig Reidun men jeg vet at hun ble kalt Reia Så hva synes DU? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 2. April 2005 Rapporter Share Skrevet 2. April 2005 Syns Reia var fint jeg. Kort og bra navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 2. April 2005 Rapporter Share Skrevet 2. April 2005 Det var fint, men ...................................... hva er JRT??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 2. April 2005 Rapporter Share Skrevet 2. April 2005 Jack russel terrier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 2. April 2005 Rapporter Share Skrevet 2. April 2005 OK, da vet jeg det - fint navn !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. April 2005 Rapporter Share Skrevet 2. April 2005 Ja syntes Reia var fint jeg, enkelt og greit navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 2. April 2005 Rapporter Share Skrevet 2. April 2005 Fint navn ja. Har du bestillt en JRT? Har du noen gode linker? Jeg er veldig fasinert av rasen og kunne tenkt meg en slik om noen år kanskje... :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 4. April 2005 Rapporter Share Skrevet 4. April 2005 Har ikke hørt det navnet før, men det var utrolig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 4. April 2005 Rapporter Share Skrevet 4. April 2005 Det er et kort og fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar