Cathrine39 Skrevet 24. Juli 2024 Rapporter Skrevet 24. Juli 2024 Vi har en gammel hund på 14 år som har hatt en vortelignende sak ytterst på øyelokket. Han har ikke virket plaget av dette, men nå har det begynt å verke og komme mye puss. Tok han med til dyrlege. Undersøkte øye, og oppdaget at denne «vorten» kun var toppen av isfjellet. Under øyelokket fant han en større «masse». Dyrlegen gav oss alternativet å gi hunden antibiotika for øyebetennelsen som har oppstått, for så å kirurgisk fjerne massen. Denne må så sendes inn, slik at man kan avgjøre om denne celledannelsen er ufarlig eller noe man bekymre seg over. Nysgjerrig på om noen av dere har vært borti noe lignende?? Hva har det i såfall vært? Legger ved et bildet av øye hans. Det er kun den minste klumpen ytterst som er synlig i det daglige. Den store klumpen ligger under øyelokket. Siter
Tallyho Skrevet 25. Juli 2024 Rapporter Skrevet 25. Juli 2024 Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.