bvel Skrevet 17. Juni 2024 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2024 Hei! Jeg skriver bacheloroppgave og gjør en kort undersøkelse rundt folks interesse når det kommer til kosttilskudd til hund (og katt). Jeg håper noen har mulighet til å avse et par minutter til å svare. Undersøkelsen består av kun 8 kjappe spørsmål og er selvfølgelig helt anonym. Tusen takk på forhånd! Trykk her for å komme til undersøkelsen: https://forms.gle/vWcaFeqQ87dmKdCj6 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 17. Juni 2024 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2024 Hadde vært interessant å hørt om vinklingen i denne oppgaven. For spørsmålene virker nesten som en markedsundersøkelse, er det noe i det laget? 😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 18. Juni 2024 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2024 Hva studerer du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvel Skrevet 18. Juni 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2024 Hei, Ja, stemmer😊 Jeg studerer markedsføring der oppgaven er å lage en markedsplan for et fiktivt produkt/merkevare. Håper det svarer på spørsmålene deres😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts