Heidi Skrevet 26. November 2004 Rapporter Share Skrevet 26. November 2004 Har hørt fra mange at Olivers har en kjempe bra olje til hunder! Noen herinne som har prøvd denne eller bruker den? Kunne godt tenkte meg og prøve den, da jeg bare har hørt positive ting om den. Tror jeg vil bestille en med neste gang jeg skal ha hundefòr Er der noen som bruker noe i tillæg til fòret som olje,ølgjer eller sånn? Selv bruker vi ikke rigtig noe i maten til hunden, men vi gir ham litt ølgjer engang i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 27. November 2004 Rapporter Share Skrevet 27. November 2004 Tinka får Biola hver tredje dag omtrent. Gammel vane, hun fikk det nemlig hver dag som valp. Synes det er greit å bruke, det er jo bare godt for magen hennes. Og får hun rester så får hun også Biola oppi, fordi restene kanskje er litt uvante for henne og derfor kan gi dårlig mage. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djinga&Zico Skrevet 7. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2004 Heisann ! vi bruker selolje på maten, både tørrfôret og kjøttet. Det blir en super pels, og gode myke poter. Vi kjøper seloje til 50,- for halvliteren, billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 12. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2004 Chicka får Olivers oljen i maten hver dag, og er veldig glad i den. =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 23. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2005 Olje? sånn som tran? Det får hunden til bestefaren min Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 23. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2005 jeg får mitt olivers for i morgen og da får jeg oljen også.. gleder meg til å se om det funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 23. Januar 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2005 jeg får mitt olivers for i morgen og da får jeg oljen også.. gleder meg til å se om det funker.. Hva er det for en olie du har bestilt? Der er en med hvitløk og så en som heter omega boost eller noe. Den har vi bestilt og fik den for 2 dager siden. Og jeg sier bare ÆÆSSJJJ hvor den lukter. Idag måtte jeg ta en klesklyper på nesen for jeg kan virkelig ikke li den lukt barfy Hadde jeg vidst at det luktet sånn, havde jeg ikke kjøpt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Den lukter skikkelig høgg, men er bra for hunden, derfor fortsetter jeg å gi den til Chicka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Hva er det for en olie du har bestilt? Der er en med hvitløk og så en som heter omega boost eller noe. Den har vi bestilt og fik den for 2 dager siden. Og jeg sier bare ÆÆSSJJJ hvor den lukter. Idag måtte jeg ta en klesklyper på nesen for jeg kan virkelig ikke li den lukt barfy Hadde jeg vidst at det luktet sånn, havde jeg ikke kjøpt det hmm.. det vet jeg ikke.. kjenner dem som selger det så ba bare om å få den "gode" oljen med:) hehe.. får se senere når jeg får det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Ja da må du fortelle, vi fikk tips om tran pga øynene !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 24. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2005 Kine hvem kjøper du Olivers fra da? noen her på øyen? for det er faktisk noen her på øyen som selger Olivers og de kjenner vi veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 25. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 Kine hvem kjøper du Olivers fra da? noen her på øyen? for det er faktisk noen her på øyen som selger Olivers og de kjenner vi veldig godt. Randi og Roger(hsd sjåfører) med noen DIGRE Beist av noen hunder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 25. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2005 jepp det stemmer det de har en golden og 3 leonbergere eller har de fåt seg enda en til?? husker ikke helt er en stund siden vi har besøkt de. ja de er i HSD begge to akkurat som din mor og min samboer ha ha ha, landet er mindre enn vi tror he he he de pleier å stille ut og vi pleier å reise sammen med dem av og til på utstillinger, tenk at de bare har hannhunder da.også 4 i tallet, minst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar