Emlilua Skrevet 23. Mars 2024 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2024 Hei! I juli så reiser jeg på min årlige langtur til hytta i Nord-Norge. Dette er en vei jeg har kjørt mange ganger, men det er første gang jeg kjører oppover med hunden min. Når vi reiser så er han 8 måneder gammel. Han er glad i å kjøre bil så jeg er ikke så stresset over det, vi kommer til å stoppe mye og sove litt i bilen. Spørsmålet er: Hva kan man finne på langs veien, hvor hunden også kan være med? Reisen går fra Moss til Fauske. Vi kjører innlandet helt opp til Ulsberg og tar E6 derifra og opp, så Dovre/Dombås er derfor ikke et tema. Elverum - Alvdal - Trondheim - Levanger - Namsskogan (Nordlandsporten) - Mosjøen - Mo i Rana - Saltfjellet Saltfjellet har jeg allerede planlagt å ta en tur til, men det gjør jeg i løpet av tiden jeg er på hytta. Håper det er noen som er kjent i de forskjellige områdene som kan komme med noen tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busann Skrevet 23. Mars 2024 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2024 Jutulhogget er ett fint stoppested for lufting. Mellom Hanestad og Strand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boston.Lykke Skrevet 24. Mars 2024 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2024 Jeg syns uteområdet på Skogmuseet/Glomdalsmuseet i Elverum er et koselig sted å rusle med hund, og evt. sette seg ned med en matpakke hvis været er fint 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emlilua Skrevet 26. Mars 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2024 Takk for tips! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts