GĂ„ til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• FĂ„ en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er pĂ„ sin fĂžrste hund...  Dette mĂ„ en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp pĂ„ 16 uker som bodde pĂ„ smĂ„bruk, men hun er miljĂžsterk og rĂ„ i miljĂž. Det er noe miljĂž og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever hĂžres meget rart ut. FĂ„ hjelp hjem nĂ„!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til Ă„ hjelpe med sĂ„nne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen đŸ˜‚â€ïžÂ    Vi har jo 3 tisper ogsĂ„ - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❀   Nils hadde en strĂ„lende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prĂžve seg som junior - Vi er forberedt pĂ„ at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vĂŠrt inne pĂ„ tanken, sĂŠrlig nĂ„ i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bĂžr det vĂŠre mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og fĂ„r en Ăžkt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bĂžr ikke vĂŠre understimulert totalt sett. Mellom Ăžktene fĂ„r han ogsĂ„ mye ro og sĂžvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet fĂ„r han i lĂžpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fĂ„tt bĂ„de tur og aktivitet, hĂ„per jeg? Hodearbeid, sĂžk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt mĂ„ltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemĂžter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...