GĂ„ til innhold
Hundesonen.no

Rapporter

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke rĂžytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype pĂ„ hunder som ikke rĂžyter ogsĂ„, men uansett mĂ„ jo Ăžrene nappes.
    • Er det nĂždvendig? AltsĂ„ om det er lurt Ă„ ha og Ă„ bruke pĂ„ pels som ikke rĂžyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) Ă„r siden. Mange sluttet Ă„ bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant ogsĂ„, sĂ„ den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhĂ„pentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hĂ„r i Ăžrene pĂ„.  Bruker earpowder, det gjĂžr det lettere Ă„ fĂ„ tak i hĂ„rene og de slipper lettere.  Noen ganger nĂ„r hĂ„rene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for Ă„ fĂ„ de ut.  Dette fĂ„r du i dyrebutikk. HĂ„per dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, mĂ„ det bare trenes pĂ„, sĂ„ gĂ„r det fint.
    • En hundefrisĂžr kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, bĂ„de med den faktiske jobben og opplĂŠring om hvordan du gjĂžr det selv. Har du ikke fĂ„tt noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening pĂ„ pelsstell? Hvis det er en rasehund sĂ„ er det ogsĂ„ mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...