-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Av Martine432 · Skrevet
Ja nok av leker og bite ben. Har forsÞkt oss med tÞrr for og strÞ rundt. Det tar ca 1 minutt sÄ er det tomt og sÄ er det igang igjen. Kan for Þvrig legge til at han er et sikkelig matvrak og skulle nok Þnske selv at han kunne spist hele dagen. -
Jeg gÄr ut fra at han har leker og noe Ä tygge/gnage pÄ der? Hjelper det Ä strÞ litt tÞrrfÎr utover?
-
Av Martine432 · Skrevet
Han er for det meste over alt. Men han har noe intense virkeperiode og da mÄ vi skÄne et barn pÄ 5Är best mulig. Derfor vi Þnsker Ä prÞve fÄ han til Ä trives litt mer der pÄ dagtid ogsÄ, slik at barn ogsÄ kan leke litt pÄ gulvet. -
MÄ han vÊre der? Jeg tenker det kan vÊre greit som en del av alenetreningen etterhvert, men sÄ lenge dere er hjemme disse fÞrste ukene sÄ ser jeg ingen grunn til Ä stenge ham inne der med mindre dere har behov for Ä skjerme ham for noe, unna gulvvask, stÞvsuging og sÄnt. Men selv det er ogsÄ ting han bÞr bli vant til, strengt tatt. La valpegrinda vÊre Äpen sÄ mye som mulig bÄde dag og natt, sÄ lÊrer han nok Ä finne roen etterhvert.
-
Av Martine432 · Skrevet
Valpen vĂ„r pĂ„ snart 10 uker er vandt med valpeinnhegning med et bur inni(dĂžr Ă„pen til buret) pĂ„ batteristandard. Vi sover enn sĂ„ lenge pĂ„ madrass pĂ„ utsiden av innhegningen. Men pĂ„ dagtid blir han helt rabiat nĂ„r han blir satt i innhegningen. Hyler og skriker i evigheter selv nĂ„r han ser oss. Vi vet han bĂ„de har er mett, har tisset og bĂŠsjet og behovene hans er fylt. Hvor lege skal han fĂ„ lov Ă„ holde pĂ„ fĂžr jeg gir opp? Valpehjerte fĂ„r jo vondt av han, men vil jo heller ikke gi opp for lett. Vi vet det enda er tidlig og vi har fri helt frem til nytt Ă„r for Ă„ vĂŠre hjemme med han. Gode tips og rĂ„d mottas med takk.Â
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts