Gå til innhold
Hundesonen.no

Topp 5 beste hjemmesider


Guest Vicky

Recommended Posts

Holder selv på med min side, og jeg må si jeg klarer ikke halvparten så bra som mange andre her. hehe. Tenkte det hadde vært artig om vi la ut hver vår topp 5 hjemmesideliste. Altså de sidene som har inponert oss mest :( For meg er det viktig at siden er oversiktlig, behagelig. Men personlig preg er like viktig.

De sidene jeg liker best må være:

-Kennel Siluna sin side. Grunnen til at jeg liker denne siden er fordi den er så utrolig oversiktlig, og enkel å manøvrere seg frem på. Også er det masse flotte bilder her. Sånne sider er toppen! (Siden tilhører kennel Siluna som tilhører min gode treningsvenninde).

-Mia, Minnie og Helene`s webside. Flott side med personlig design, og jevnlig oppdatering :P Behagelig og også lett å manøvrere seg frem på :P Fine bilder, og spennende å lese (Tilhører Tuppetroll på Hundesonen som de fleste vet )

-Hera og Elisa`s side. Flott webside med personlig preg, og spennende innhold :P Også lett å manøvrere seg frem på, og i veldig behagelige farger. (Personlig er jeg også utrolig glad i blå )

-Wheatenweb. Kristine sin side. Liker den pga sitt personlige preg, og fordi den er systematisk oppsatt. Oppdateres jevnlig, og masse flotte bilder, og spennende innhold ellers. Også er den litt utenom det vanlige.

-Irsk Ulvehund, Mona og Julie. Flott side med spennende design. Oversiktlig, lett å manøvrere seg frem på og med personlig preg. Også er den morsom å lese :P

Er fler jeg ikke har fått med, men det er dem jeg kom på i farten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk for at du nevte min side, Astrid! :P Det må være første gang noen har nent meg i den sammenhengen :blush: Veldig flott å høre. Desverre har det ikke blitt mye oppdateringer, siden jeg ikke har hatt frontpage installert. Men skal gjøre mitt beste fremover, er jo ekstra givende å holde siden igang, når noen liker den! :(

Skal komme tilbake til mine favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk for at du nevte min side, Astrid! :P Det må være første gang noen har nent meg i den sammenhengen :blush: Veldig flott å høre. Desverre har det ikke blitt mye oppdateringer, siden jeg ikke har hatt frontpage installert. Men skal gjøre mitt beste fremover, er jo ekstra givende å holde siden igang, når noen liker den! :(

Skal komme tilbake til mine favoritter.

flott :P kikker jevnlig innom hele tiden. Gleder meg til oppdateringer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden til Charlotte Den er fin, også oppdateres den ofte, det er viktig. Gleder meg til det nye designet kommer!

Martine, Emil og Blondie Kanskje den private hjemmesiden jeg besøker mest?

Tuppetroll.com - ;)

Hmmm.. Det er de tre jeg kikker mest på. gilabb.com er jo ikke privat sånn sett, men.. Er ofte der også!

Elisa sin var jeg en del på før, men jeg syns den ble oppdatert litt sjeldent, men hvis du retter på det blir det bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisa: Ja, jeg skal innrømme at jeg ikke oppdaterte så mye selv når jeg holdt på med nytt design.. Hehe.. Også har jeg ikke hatt programmet inne de siste ukene, derfor har det blitt litt lite..

Morsomt å se at folk er inne på siden min! Det inspirerer.. Blir som Elisa sier, det er kjedelig å oppdatere når man ikke vet om folk er innom i det hele tatt (derfor har jeg teller, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder selv på med min side, og jeg må si jeg klarer ikke halvparten så bra som mange andre her. hehe. Tenkte det hadde vært artig om vi la ut hver vår topp 5 hjemmesideliste. Altså de sidene som har inponert oss mest ;) For meg er det viktig at siden er oversiktlig, behagelig. Men personlig preg er like viktig.

De sidene jeg liker best må være:

-Kennel Siluna sin side. Grunnen til at jeg liker denne siden er fordi den er så utrolig oversiktlig, og enkel å manøvrere seg frem på. Også er det masse flotte bilder her. Sånne sider er toppen! (Siden tilhører kennel Siluna som tilhører min gode treningsvenninde).

-Mia, Minnie og Helene`s webside. Flott side med personlig design, og jevnlig oppdatering ;) Behagelig og også lett å manøvrere seg frem på ;) Fine bilder, og spennende å lese (Tilhører Tuppetroll på Hundesonen som de fleste vet )

-Hera og Elisa`s side. Flott webside med personlig preg, og spennende innhold ;) Også lett å manøvrere seg frem på, og i veldig behagelige farger. (Personlig er jeg også utrolig glad i blå )

-Wheatenweb. Kristine sin side. Liker den pga sitt personlige preg, og fordi den er systematisk oppsatt. Oppdateres jevnlig, og masse flotte bilder, og spennende innhold ellers. Også er den litt utenom det vanlige.

-Irsk Ulvehund, Mona og Julie. Flott side med spennende design. Oversiktlig, lett å manøvrere seg frem på og med personlig preg. Også er den morsom å lese ;)

Er fler jeg ikke har fått med, men det er dem jeg kom på i farten

Helt eni ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min liste:

Oslo Hundeskole Ikke prvar hjemmeside da men... liker den veldig godt!

Prikkedyret

Hundene

http://www.tessaweb.com/

Takker for att du syntes hjemmesiden min er fin.Den er jo ganske fersk, så det er jo ikke så mye innhold der enda.Mye skryt skal gå til min venninne Helene aka Tuppetroll som er tankeleser på hvordan jeg ville ha siden min, nemlig hun som har laget den..

Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er innom disse hverdag:

http://www.borderen.tk <--- Maren og Amira sin, døds bra side :P

http://www.yarisguttenoglilleem.piczo.com/ <--- Yaris og Emmas side :(

http://www.aussienluna.com/ <-- Lise og Luna :P

http://www.piczo.com/MineHunder?g=8046964&cr=2 <-- Chana :P

http://glefs.net/ <-- MIRA :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo si at jeg synes det er utrolig hyggelig at så mange nevner enten vår side eller sider vi har laget :( ! Det setter jeg utrolig stor pris på !

Mine favorittsider; hmmm...vel jeg er innmari kresen, og gidder ikke nevne sider som er laget i en hjemmesidegenerator - av typene freewebs, piczo og geocities osv.

Er ofte innom :

Hundene og Martine - Oppdateres ofte, også skravler vi altfor mye på msn...

Tonje & Jeppe - Har kanskje ikke det beste designet, men oppdaterer ofte og jeg lærer faktisk mye av treningsdagboken deres.

Charlotte & Lisa - Masse bilder, noe som er viktig for meg, også bra treningslogg, og et stilrent design :P

Julie & Mona - Stilig og rent design, jente med humor, noe som gjør at dagboken blir morsom å lese. Også er det alltid å gøy å lese om Mona & klikkertreningen :P

Tora, Twist og Loppa - Min helt innen webdesign! OppDateres for sjelden, men mye stoff der fra før av som er verdt en tittt..

Edit: Kine, Emil & Ozzy - Gode venner, og nå oppdaterer hun rimelig ofte med flotte bilder og sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...