Gå til innhold
Hundesonen.no

Sheltie forsvunnet i nærheten av Bommestad


Lisabeth

Recommended Posts

;) nei dessverre. Syns det ser håpløst ut ! MEN om hun er død, sannsynligheten er jo stor, så smelter snøen nå og da må hun vel bli funnet !

Har opplevd det før; IKKE min hund, men på strekningen mellom Horten og Tønsberg, så jeg det lå noe som liknet en hund i lyngen ved veien, så jeg stoppet og gikk bort til den. Den hadde halsbånd og jeg ringte nummeret og eieren ble kjempeglad, det var omtrent 6 måneder siden den forsvant ! Så han hentet den, begravde den og fikk fred i sjelen når han endelig visste noe !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, for en håpløs situajon :D Håper virkelig dere finner henne! ;) mink og rev og andre rovdyr kan jo også ha gravd henne opp og..om hun var død under snøen liksom .. ;)

men chipping har da vært alminnelig noen år nå? litt skremmende at du spørr når man begynte med det.. synns jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chipping begynte å bli vanlig ca 1996.

ti år det.. da synns jeg denne hunden burde vært chippet jeg da..tenk så mye lettere om hun er blitt levert feks død til en veterinær da! da kunne de bare funnet chip`en også ville eieren fått klarhet i dette...

bare synn hunden ikke er chippet da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...