Heidi Skrevet 31. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2005 Imorgen starter konkuransen for April måned. Denne konkurensen går ut på: Send dit mest artigste/morsomste bilde som du har av hunden din Vinneren blir trukket ut 31 april og blir annoncert her på postboks, og får tilsendt en præmie, hvis personen altså vil give sin adresse ut Bildet sendes til [email protected] Tidsfrist for insending av bilder er 29 april OBS: Imorgen annoncerer vi vinderen av Mars måneds konkurese! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. April 2005 Rapporter Share Skrevet 1. April 2005 Vel, hvem vant mars-konkurransen da? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 1. April 2005 Rapporter Share Skrevet 1. April 2005 Å, vi venter å vi venter å vi gjer så godt vi kan... eg og er spent på resultatet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 2. April 2005 Rapporter Share Skrevet 2. April 2005 Du tok forslaget mitt, jo :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 3. April 2005 Rapporter Share Skrevet 3. April 2005 jeg har en serie med gode bilder kan jeg sende inn alle, de henger liksom sammen. :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 3. April 2005 Rapporter Share Skrevet 3. April 2005 Litt treig jeg kanskje, men når går fristen for å sende inn bilder ut? :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 3. April 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2005 Du har til 29 april. Vinneren blir kåret 30 april Bare og sende mange bilder det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 4. April 2005 Rapporter Share Skrevet 4. April 2005 Du har til 29 april. Vinneren blir kåret 30 april Bare og sende mange bilder det 29 april er min bursdag! da blir kine stor nok til å gå på polet og kjøpe sitt eget brennevin!! PARTY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 4. April 2005 Rapporter Share Skrevet 4. April 2005 he he he Kine kan du ikke handle der selv enda selv har jeg mangen besøk i løpet av denne mndn, min far 3/4, min datter 7/4, min sønn 10/4, kusinen deres 12/4, fetteren deres 15/4, dette blir en fattig mnd, og ikke minst har en i klassen til sofie bursdag også så denne mnd har vi mangen presanger som skal kjøpes. også vi som er blakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 1. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2005 Hvem er vinneren da???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 1. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2005 det lurer vi også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar