Tine Kristine Lindbeck Skrevet 5. Januar 2024 Rapporter Skrevet 5. Januar 2024 Endelig skal vi ha valper igjen ❤️ Vi venter valper I starten av februar ❤️ Etter Laabanden Belive It Or Not Ela og Love Me Like You Do Du Clos des Duchesses - Grey. Ela er etter Liste og Helge født i 2022. Grey er en fransk import❤️ Planen var å bruke Grey på Liste sitt siste kull, men sånn ble det ikke. Så da jeg fikk murlighet til og bruke han på Ela så gjorde jeg det ❤️ uke 4❤️ Ela bor ikke hjemme så jeg får ikke fulgt henne så tett som jeg gjorde på Liste ? Nå er det bare og krysse fingrene for at ting går mye bedre enn de 2 andre gangene? 4 Siter
Rocket Skrevet 7. Januar 2024 Rapporter Skrevet 7. Januar 2024 Wooo! Gleder meg til bilder av små Limit halvsøsken Krysser alt jeg har for en fin liten gjeng med valper og at alt går helt strøøøøkent for seg. ❤️ 1 Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 8. Januar 2024 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Januar 2024 17 timer siden, Rocket skrev: Wooo! Gleder meg til bilder av små Limit halvsøsken Krysser alt jeg har for en fin liten gjeng med valper og at alt går helt strøøøøkent for seg. ❤️ Sender en på fly til Stavanger ? 1 Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 4. Mars 2024 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2024 Valpene har kommet og vel så det 🤣 4 uker i går. 2 tisper og 4 hanner. Mistet den 3 tispa ved dag 3. Veldig veldig liten. Men til gjengjeld. Vi har enda ikke vært hos vetrinærn 😬🙈 som for oss er et stort skritt i riktig retning dårlig bilde men her er de små ❤️ den bakerste soble er min ❤️ hun flytter til et fantastisk forhjem i Stavanger ❤️ håper hun lever opp til navnet sitt ❤️ Laabanden Can You Be My Dream 2 Siter
Rocket Skrevet 11. Mars 2024 Rapporter Skrevet 11. Mars 2024 De er så innmari søte! Og de to sorte hannhundene altså. 😍😍😍 Siter
Pixina Skrevet 21. Mars 2024 Rapporter Skrevet 21. Mars 2024 Blir spennende og følge dem videre! :D Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 30. April 2024 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2024 (endret) Ungene har bikka 12 uker. 4 av 6 har reist ❤️ nr 5 reiser i morgen ❤️ Laabanden Can't Belive It- Hektor. Eneste som ikke er solgt 🤣 Laabanden Can You Be My Hero- Enzo Laabanden Can't Let You Go- Nils - reiser til @Pixina Laabanden Can You Fell My Heart- Chilli - bor på Geilo Laabanden Can You Be My Dream- Yuumi - forhund. Bor i Stavanger Laabanden Can You Be Perfect- Eira. Deleier. Bor i Brumunddal. Planen var hele tia og beholde en sobel tispe, det gjorde jeg. Men jeg beholdt mer 🤣 Eira bor på deleie, også får vi se hva som skjer med Hektor❤️ Endret 30. April 2024 av Tine Kristine Lindbeck 2 Siter
simira Skrevet 30. April 2024 Rapporter Skrevet 30. April 2024 Jeg er på en måte glad for at jeg ikke er frisk nok til hund akkurat nå. Korthårs er en av mine svakheter, og hannhund er jo best. Nydelige! 2 Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 30. April 2024 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2024 3 timer siden, simira skrev: Jeg er på en måte glad for at jeg ikke er frisk nok til hund akkurat nå. Korthårs er en av mine svakheter, og hannhund er jo best. Nydelige! Kommer flere murligheter ❤️ fins ikke bedre enn en kortis Siter
simira Skrevet 30. April 2024 Rapporter Skrevet 30. April 2024 Just now, Tine Kristine Lindbeck said: Kommer flere murligheter ❤️ fins ikke bedre enn en kortis Det er nok det det ikke gjør. Jeg er kronisk syk og blir bare dårligere, så sjansen for ny hund blir stadig mindre. Men kanskje jeg blir bra nok til å overta en pent brukt kortis en gang. Kanskje. 1 Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 30. April 2024 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2024 30 minutter siden, simira skrev: Det er nok det det ikke gjør. Jeg er kronisk syk og blir bare dårligere, så sjansen for ny hund blir stadig mindre. Men kanskje jeg blir bra nok til å overta en pent brukt kortis en gang. Kanskje. Ufff ❤️ så trist. Håper du finner en ompaserings collie om kroppen tillater det ❤️ Siter
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 16. Juni 2024 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2024 2 av valpene har debut i utstilingsringen I helga ❤️ Laabanden Can't Let You Go-Nils Bir og Big 2 Laabanden Can't Believe It-Hektor Bir,big1 og Bis 4 Nils løper også i ringen i dag. Med bir så langt ❤️ Blir en sommer med masse utstilinger for disse fine små ❤️ 2 Siter
Recommended Posts