LottaSH Skrevet 16. Oktober 2023 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2023 Hei. Jeg har en dachs på 2 år som flyttet inn hos meg og min samboer i august. Han har blitt veldig avhengig av meg, følger etter meg hele tiden når jeg er hjemme, ligger bare nede i gangen i sengen sin om samboeren min er hjemme alene med han. Dette er så klart litt vanskelig for min del og sårt for samboeren min som også ønsker å ha et "forhold" til hunden. Noen som kan hjelpe meg litt med å trene han opp til å ikke være så "stresset" og avhengig av meg? Jeg har prøvd å la han bli i gangen når jeg er alene så vi får litt tid fra hverandre men virker ikke som at det er til noe hjelp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 17. Oktober 2023 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2023 Hunder er gjerne mer oppmerksomme på de som sitter på flest "ressurser". Hvis samboeren din ikke allerede gjør det så ville jeg passet på at det er han som fôrer og gjør det "morsomme" med hunden en stund, Pass på at det er samboeren som har de beste godbitene og de beste lekene eller er den som går de hyggelige turene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts