Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundekurs på nettet


Grønn
 Share

Recommended Posts

De snakker om å avvenne bruk av godbiter så de er lydige uten bestikkelser. I min verden bør belønnet adferd forsterkes med jevne mellomrom. Alle trening må forsterkes med jevne mellomrom, uansett hvilken metode man bruker. Også for mennesker.

Men de har en gratis workshop her, for folk som greier å følge med på instruksjonsvideoer: https://k9ti.org/free-workshop/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skumleste jeg bare kjapt på siden, men jeg ville holdt meg unna kurs som lover alt det der. Hørtes meget Amerikansk ut, og ikke på en bra måte. Fant en god del røde flagg med en kjapp gjennomgang.

Hundetrening handler mest om kommunikasjon mellom eier og hund, det er derfor vanlige kurs fungerer så bra: du har en trener som kan se hva du gjør feil, og rette opp i problemer ut i fra hvordan hunden reagerer. De kan forklare reaksjoner og kroppspråk de legger merke til hos dere begge. Det er det du betaler for på kurs, og det får du ikke på nett.

Det du derimot kan få på nett er informasjon og videoer som viser hvordan du skal trene inn konkrete ting, og det er gratis! Da slipper du å betale for hemmelige metoder bare folk som jobber med service hunder vet om. ? 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...