Martin Skrevet 6. Desember 2022 Rapporter Skrevet 6. Desember 2022 Jeg er en fersk eier av min lille Dino som er en Toy/Dvergpuddel som elsker å holde seg aktiv men nå som snøen faller så kommer problemet med alle snøklumpene som fester seg til han. Noen som har tips hvordan å fjerne dette? Tips om slik "kondomdress" til en slik liten rase? Siter
simira Skrevet 6. Desember 2022 Rapporter Skrevet 6. Desember 2022 Jeg ville klippet hunden ganske kort, og bruke kondomdress. Så også et tips her om dagen om å bruke en stålvisp og dra nedover beina for å fjerne snøklumper! Aner ikke om det funker. Siter
Martin Skrevet 6. Desember 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Desember 2022 Tusen takk for svar? jeg prøvde meg på vispen og det funket sånn helt ok, men om jeg klipper han kort vil han ikke ha lett for å fryse mer? Siter
simira Skrevet 6. Desember 2022 Rapporter Skrevet 6. Desember 2022 Litt kanskje, men jeg ville nok uansett brukt noe genser eller dekken når det er veldig kaldt. Siter
Recommended Posts