Gå til innhold
Hundesonen.no

hvis du fikk stille tiden tilbake hvor ville du vært?


Tine

Recommended Posts

Kan jeg spørre hva det var? :D

Ja, jeg slipper vel ikke unna med bare et sånn innlegg,hehe :P

Den sommeren var jeg 18 år, hadde gjort opprør mot foreldrene mine en god stund (fra jeg var 15-16) og giftet meg da med en mann som var 10 år eldre enn meg.... Jeg flyttet sammen med han rett etter jeg hadde fylt 17...

Det varte i halvannet år, og er en erfaring jeg gjerne skulle vært foruten.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg slipper vel ikke unna med bare et sånn innlegg,hehe :)

Den sommeren var jeg 18 år, hadde gjort opprør mot foreldrene mine en god stund (fra jeg var 15-16) og giftet meg da med en mann som var 10 år eldre enn meg.... Jeg flyttet sammen med han rett etter jeg hadde fylt 17...

Det varte i halvannet år, og er en erfaring jeg gjerne skulle vært foruten.... :)

Man lærer av sine feil;) Og det som ikke dreper gjør blir man sterkere av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjor i jula, den var herlig ;) og når jeg hadde min første hund, gjort ting litt annerledes. han var en herlig krabat ;) og i begynnelsen av skoleåret, kunne tenkt meg og opplevd dette skoleåret igjen. ;)

Men egentlig så liker jeg sånn det er nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vel egentlig ikke skrudd tiden tilbake, men det kunne vært interessant å f.eks tatt en prat med Jesus... Ellers ville vel jeg og skrudd den tilbake til litt før farfar døde, så jeg kunne si ordentlig farvel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med han? :)

svulst i hjernen :) lå i koma kjempelenge å hans siste ønske var en skål som jeg laga på sløyden..da jeg hadde laga skåla..samme dag så ringte de å sa at pappa var død..skåla dæisa i golve å jeg ble helt knust...huff..mista selvtiliten heeelt! hadde store vansker med ¨klomme på det punktet jeg er idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sku jeg stilt tiden til rett før bestemor døde, så jeg kunne besøkt henne å sagt ordentlig farvel.. Og at ho betydde mye for meg...

Men jeg bare utsatte og utsatte...

Og siden jeg ikke fikk sagt farvel, så angrer jeg nå på at jeg aldri gikk for å se når ho lå i skista. For da hadde det gått opp for meg før at ho faktisk hadde gått bort,Og det hadde hvert en ny sjangs å sagt farvel på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...