Nuppidu Skrevet 13. September 2022 Rapporter Skrevet 13. September 2022 (endret) Min rottweilervalp har mistet alle tennene bortsett fra denne hjørnetannen, tanna er ganske løs, men begynner å bli beskymret for at vi må trekke den til vetrinær. hva ville dere ha gjort? optretter sier den vil falle ut av seg selv, men jeg vet ikke jeg… han har noe å tygge på til en vær tid, og vi har litt drakamp med forskjellige leker Endret 13. September 2022 av Nuppidu Siter
Ozzy Skrevet 14. September 2022 Rapporter Skrevet 14. September 2022 Hvor lenge har den vært løs? Ville prøvd en dag eller to til med dragkamp, rikking på den med fingrene også hvis den ikke kommer ville jeg dratt til veterinær. Det er bra den er løs, men min veterinær anbefaler stort sett å trekke når voksentanna er like langt ute som valpetanna, og den er jo forbi det punktet. Siter
Nuppidu Skrevet 14. September 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2022 Akkurat nå, Ozzy skrev: Hvor lenge har den vært løs? Ville prøvd en dag eller to til med dragkamp, rikking på den med fingrene også hvis den ikke kommer ville jeg dratt til veterinær. Det er bra den er løs, men min veterinær anbefaler stort sett å trekke når voksentanna er like langt ute som valpetanna, og den er jo forbi det punktet. Den ramla ut på gulvet for en time siden? heldigvis!!! 3 Siter
Recommended Posts