-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Nye innlegg
-
By SugarCoated · Posted
Kooikeren syns jeg er herlig! StÞrste forskjellen er vel bakgrunnen til de rasene, da kromfohrlander er blanding av terriere, mens kooikeren anses som spaniel. Mulig de har typiske terrier og spaniel egenskaper/oppfÞrsel? -
Ja, jeg gidder aldri Ă„ bĂžrste frem til det det er pĂ„ sitt verste: nĂ„r underull kommer svevende opp i nesen pĂ„ meg hver gang vi koser. Da testes bĂžrstene/gummikardene i tilfelle de fungerer bedre i Ă„r enn i fjor. Evig optimist!  đ Konklusjonen min er at den beste bĂžrsten til korthĂ„rshund sitter pĂ„ robotstĂžvsugeren.Â
-
By Wilhelmina · Posted
FrÞkna mi pÄ 12 Är tror altsÄ hun er med pÄ FinnmarkslÞpet hver gang vi er pÄ tur, det gÄr i et helsikes tempo... I utgangpunktet ikke et problem, men etter at hun hadde blodforgiftning i vinter fikk hjertet seg en skikkelig trÞkk, sÄ nÄ gÄr hun pÄ hjertemedisin for Ä forebygge hjertesvikt. Det kan da ikke vÊre bra for hjertet med en sÄnn belastning da? Var hos hjertespesialist senest i gÄr som synes det er supert at hun er sÄ aktiv og mener at hun skal fÄ bestemme tempoet selv, men jeg har allikevel denne gnagende fÞlelsen av at det umulig kan vÊre bra Ä holde pÄ sÄnn... Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men ja... noen tanker? -
Helt klart korthÄrsraser. (drÞmmer om Ä fÄ det igjen). De tar minimalt med dritt med seg fra turer, tÞrker fortere, selv gjÞrma har tÞrket og falt av nÄr man kommer seg hjem. Problem med felling ordnes med god gummi-kardask som man masserer av lÞs pels. Aldri floker Har nÄ en normalpelset hund. Pels pÄ 3-5 cm. Trenger ogsÄ lite stell, men bÞrstes avogtil for Ä unngÄ floker. Bruker lang tid pÄ tÞrke etter bading og gjÞrmebryting . Pelsen ligger som fykende hybelkaniner i huset. Jeg mÄ stÞvsuge langt oftere med denne siste hunden (men kan ikke legge all skyld pÄ han...  )
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts