-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Nye innlegg
-
Heisannsveisann, liten stund siden nÄ det var noe lyd fra oss. Jeg tenker titt og ofte pÄ det, men finner liksom ikke helt tiden altid til Ä skrive Ä vÊre sÄ aktiv. Er sÄ mye som skjer i livet og merker at tiden med mye PC-sitting liksom er forbi, hehe. Siden sist har vi vÊrt pÄ sommerferie, roadtrip pÄ SÞrlandet. Da hadde vi med oss bare Kiska og Haru, og lot Logi vÊre hjemme pÄ pass. Det ble slik litt av ulike Ärsaker i Är, ettersom det er begrenset med plass i bobilen, Haru som var valp og krevde en del samt at Kiska er en hund som rett og slett ogsÄ krever en del. Neste Är satser vi pÄ at alle 3 kan vÊre med! Men Logi led ingen nÞd og storkoste seg hos "besteforeldre". Ellers gÄr mye av tiden til oppussing. Jeg bor i et gammelt hus og vi totalrenoverer stua, sÄ det krever sitt (+ enkel oppussing ellers i huset), og jeg fÄr ikke gjort sÄ mye alene heller (noe selvsagt) sÄ det tar litt ekstra tid fordi det mÄ passe for de som hjelper og. Men ja, da er det ikke sÄ mye tid Ä ta av igjen, haha. Jeg og Haru jobber med grunnleggende Þvelser imellom slaga, samt det hverdagslige som mÄ trenes pÄ selvsagt. Han har rukket Ä bli 7 mÄneder nÄ, og tiden gÄr fort! Blitt en real pÞbel ogsÄ, sÄ er veldig spent pÄ tenÄringsfasen kjenner jeg, nÄ den kicker inn for fult. NÄ gÄr det jo fort mot jul, men etter nyttÄr skal vi legge inn mer gir pÄ treningen ogsÄ, sÄ 2024 tror jeg blir et bra hundeÄr - jeg gleder meg! Deler noen bilder fra den siste tiden: Haru pÄ tur i sommer hvor han fikk smake pÄ bringebÊr og blÄbÊr:  Her er vi pÄ tur i sommer og gÄr TÞmmerrenna i Vennesla: OgsÄ fra i sommer hvor vi gikk en relativt kort men noe smÄkrevende tur opp til et utsiktspunkt ved MÄnafossen. Kiska poserer! Haru og Logi gÄr godt overens og deler gjerne plass: Haru med bestevennen sin Olli (Finsk Lapphund) som er 1,5 mÄned yngre enn han. Her fra da Olli var pÄ overnattingsbesÞk, til deres store glede! Har har ogsÄ blitt sÄ stor nÄ at han har arvet det gamle halsbÄndet til Elvis, min gamle hund. Med sin egen navntag selvsagt. Litt for stort enda sÄnn sett, men nÄ drukner han ikke helt i den hehe. Han kler den veldig godt ogsÄ! Og veldig fint Ä kunne la slikt gÄ i arv og kjenner jeg.
-
By Tine Kristine Lindbeck · Posted
SmĂ„ trolla nĂŠrmer seg to Ă„r med stormskritt â€ïž Ela, JĂžss og Nano er alle 3 Ăžyelyst fri som voksene â€ïž og med det hĂ„per vi at bĂ„de JĂžss og Ela kan gi meg valper senere â€ïž -
Nei han er ikke tynn. Akkurat passe vill jeg si. Vi mater han bare 2 ganger om dagen da 3 og 4 ble alt for ofte for hannes del sĂ„ funket bedre med 2. kan vere at det er for mye mat men han skulle jo ha spist mere enn bare 2 tugger per mĂ„ltid? Jeg bruker Ă„ ta bort maten etter ei stund Ă„ssĂ„ fĂ„r han ikke fĂžr neste mĂ„ltid pĂ„ kvelden men da kan han ogsĂ„ spise di to tuggene som han spiste pĂ„ morgen, av og til rĂžrer han det ikke i det hele tatt đ
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts