Karin Skrevet 17. Juni 2022 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2022 Beklager, vet ikke helt åssen dette systemet virker. Helt nytt for meg. Søker parringspartner for Chihuahua langhåret tispe. Kun aktuelt med NKK-registrert hannhund. Tispa er 4 år pl-sjekket 00 og øyelyst uten anmerkning. Fint om det finnes en hannhund sør i landet. Ta gjerne kontakt på tlf: 93640320 Edit: Flyttet tekst fra tittelfelt til innlegg. Moderator Simira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 17. Juni 2022 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2022 4 timer siden, Karin skrev: Beklager, vet ikke helt åssen dette systemet virker. Helt nytt for meg. Har dere ikke egen raseklubb, med raseråd/avlsråd, som du kan kontakte? Avlsregler, hanhundliste? Bare spør, siden de fleste raseklubber har dette i større eller mindre grad ? Da kan du jo få hjelp til å finne en passende partner til tispen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karin Skrevet 18. Juni 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2022 8 timer sedan, patricia skrev: Har du ingen egen raseklubb, med raseråd/avlsråd, som du kan kontakta? Avlsregler, hanhundliste? Bara fråga, sedan de flesta raseklubbar har detta i större eller mindre grad ? Kan du få hjälp till att hitta en lämplig partner till din tispen? Takk for råd. De fleste som har annonsert sine hannhunder i raseklubben, bor litt langt unna på andre kanter av landet. Derfor ville jeg se påhundesonen, om det kanskje fantes en litt lenger sør i landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 18. Juni 2022 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2022 Det kan være avlsrådet eller oppdrettere i raseklubben vet om aktuelle hunder selv om de ikke er listet der? Ville også prøvd både chihuahuaklubben og miniatyrhundklubben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts