Sine Skrevet 6. Mars 2022 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2022 Er det noen som kan fortelle litt om rasen Schapendoes? Det er en gjeterhund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sine Skrevet 8. Mars 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2022 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silyeah Skrevet 9. Mars 2022 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2022 Hei. Du finner nok mye info ved å søke på schaprndoes her inne. @Sissi har en trivelig hannhund her i nabolaget ? Min erfaring med de 3 hannhundene jeg har møtt er at det er en livlig, leken, spretten, optimistisk og klovnere rase. Litt mer varsling og høy skarp bjeffelyd enn på min beardis. Men ingen "gneldrebikkje". Ja, den tilhører gruppe 1. Mye flott pels på disse med fordelene og ulempene det medfører. Jeg vil si de krever litt oppmerksomhet i form av hjernetrim og fysisk trim. Men mer enn andre familiehunder vet jeg ikke ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts