nanamin Skrevet 13. Februar 2022 Rapporter Skrevet 13. Februar 2022 Jeg har en siberian husky hann som jeg sliter litt med å finne trekksele til. Han er 46-48 cm i hals, og ca 60 cm i rygg, veier ca 22 kg. Mitt problem er at han da er for stor i halsen, men ikke lang nok i ryggen for de fleste seler. Har f.eks. Troll Nomesele str 4 (46 cm i hals og 64 cm i rygg). Men trekkpunktet blir langt over haleroten. Så fant jeg ut at Manmat har en Siberian race harness. Men der står bare hals og vekt i tabell. Lurte derfor på om noen har denne selen, og kunne sagt hva str M og L er i rygglengde? Eventuelt tips om andre seler. Legger ved bilde av gutten min med Nomesela på. Siter
maysofie Skrevet 13. Februar 2022 Rapporter Skrevet 13. Februar 2022 Tips om å få spesialsydd sele fra MR Koppel, har bestilt 3 derfra til mine som ikke passet standardstørrelser godt nok. Billigere enn endel ferdigprodukter er det også 1 Siter
O1234 Skrevet 13. Februar 2022 Rapporter Skrevet 13. Februar 2022 Sjekk ut Dragråttan X-back. Hvis den ikke ser OK ut kan du vurdere Dragråttan R-sele. 1 Siter
Gåsa Skrevet 14. Februar 2022 Rapporter Skrevet 14. Februar 2022 Jeg fant eller ingen butikk kjøpte seler som passet. Den her er veldig lett,god kvalitet og billig(500,-) og sydd på mål. Det er eventuelt bare søke opp PiaP design på Facebook? 1 Siter
Recommended Posts