Gå til innhold
Hundesonen.no

Blitt beskyldt for løgn og tyveri av nettbutikk


Debbie
 Share

Recommended Posts

Jeg har bestilt mye fra en nettbutikk jeg er veldig fornøyd med frem til nå. Jeg bestiller  for min 1000, - hver gang, og har aldri  hatt noen problemer før. Denne gangen manglet det tre ting i pakken jeg mottok. Jeg tok kontakt med nettbutikken, og fikk en grei mail tilbake. Sendte bilder og ordrenr m.m Så fikk jeg mail tilbake at dette synes de var rart for det stemte ikke med deres lagebeholdning.

Så i bunn og grunn så tror de jeg lyver. Har sendt en mail hvor jeg i klartekts sier ifra at jeg ikke er en løgner eller tyv, og er sjokkert over måten jeg blir behandlet på.

Men har andre vært borti dette?? Er helt sjokkert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Debbie skrev:

Jeg har bestilt mye fra en nettbutikk jeg er veldig fornøyd med frem til nå. Jeg bestiller  for min 1000, - hver gang, og har aldri  hatt noen problemer før. Denne gangen manglet det tre ting i pakken jeg mottok. Jeg tok kontakt med nettbutikken, og fikk en grei mail tilbake. Sendte bilder og ordrenr m.m Så fikk jeg mail tilbake at dette synes de var rart for det stemte ikke med deres lagebeholdning.

Så i bunn og grunn så tror de jeg lyver. Har sendt en mail hvor jeg i klartekts sier ifra at jeg ikke er en løgner eller tyv, og er sjokkert over måten jeg blir behandlet på.

Men har andre vært borti dette?? Er helt sjokkert.

Er dette en norsk nettbutikk? Da har du forbrukerkjøpsloven på din side. 

Om de bare syntes det var rart, så må de kanskje undersøke litt mer før en løsning gis? Det er riktignok ikke synonymt med at de anklager deg som tyv ?

 

Edit: Jeg får ikke slettet den småpsykopatiske emojien... 

Endret av maysofie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det ikke stemmer med deres lagerbeholdning så er det stor sannsynlighet for at de har sendt tingene dine til noen andre, ikke at du prøver å svindle dem for noen hundrelapper! Jeg har selv fått ekstra ting i pakker jeg har bestilt. Jeg meldte fra om det, men mange gidder sikkert ikke å ta kontakt dersom de får for mye, og da blir det tull med lagerbeholdningen.

Jeg synes det høres veldig rart ut å gi deg den type respons, spesielt til en fast kunde som legger igjen såpass store summer hos dem. Er det en norsk nettbutikk så høres det enda merkeligere ut.

Skjønner godt at du reagerer, det hadde jeg også gjort. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...