Kine Helen Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Tok en del bilder og har fått en del bilder:) legger ut ett lite utvalg her.. Ta turen innom hjemmesiden vår for å se resten.. de 3 øverste "nyhetene" er fra Ølen Helgen:) Kommenter gjerne!! Casper angriper Fotografen.. Speedy må bade Casper også, ser skikkelig ussel ut:) Pito sov hos oss og måtte også bades:) Gjengen tiiidlig på morningen Pito på Sauen Susie før hungår i ringen og får Nuch tittel:) GRATTIS Ronny og Therese! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 12. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Meg og Casper i ringen (Lyst å photoshoppe bildet lysere preben? jeg får det ikke til... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 12. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Ferdig.. lykkelig og SLETEN med cert sløyfa i hånden:) Casper skjønner ikke noe:) men alle er glade:) Vel hjemme igjen var vi SLITEN Casper med Fløysene han vant:) Pito på bordet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Så artige bilder! Var så gøy å se på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Flotte bilder. Voffsene er nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Fine bilder... Det var ingen som tok bilder av meg og dyrene i ringen(ikke Jostein en gang, enda han hadde tilgang på 2 kameraer) skuffet jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2006 Hvis du vil photoshope bildene lysere så er ikke det vanskelig Image -> adjustments -> levels, og så er det bare å prøve seg fram Evt. kan du ta auto levels... Så søt han var da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2006 Gratulerer med flotte resultater! Og jeg må flire litt i skjegget når jeg så Casper med sløyfene - de er jo større enn ham jo Knallherlige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2006 Så flotte bilder Så søte de var nybada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2006 Nydelige! Gratulerer med flotte resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2006 Hihihi...Jeg må nesten le:p Sløyfa er større enn bikkja:p så fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 GRATUKERER!! Kjempebra resultater da.. De er så vakre, alle disse hundene atte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 mange fine bilder grattis med flotte resultater alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 16. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2006 Fine bilder og flotte resultater Pito så ut til å kose seg på sauen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 20. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2006 Fine bilder Gratulerer så mye med de gode resultatene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar