Sarama Skrevet 17. Desember 2021 Rapporter Skrevet 17. Desember 2021 Hei, er det noen som har forslag til store og spiselige planter som hunden kan kose seg med her hjemme? Blir fort litt lei av å springe ut døra i beksvarte natta når hunden blir desperat etter å spise gress - sommer som vinter. Dette er en godt voksen dame, så det er ikke så mye håp i å avvenne henne denne u/vanen Siter
Tyttebæra Skrevet 18. Desember 2021 Rapporter Skrevet 18. Desember 2021 Dyrk kattegress? Stueplanter er sjeldent sertifisert som spiselige, så selv om de ikke er giftige i seg selv er det stor sannsynlighet for at de inneholder tungmetaller i større konsentrasjoner og sprøytemidler som ikke er tillatt i matproduksjon. Siter
QUEST Skrevet 20. Desember 2021 Rapporter Skrevet 20. Desember 2021 Jeg tror jeg heller ville få hunden undersøkt hos veterinær. Hvis denne gress-spisingen er ofte forekommende. Etter min erfaring spiser hunder stort sett kun gress hvis de er kvalme og har behov for å kaste opp. Hvis det forekommer på regulær basis, ville jeg fått hunden undersøkt. Det er heller ikke hvilken som helst type gress som duger, det er spesielle typer som er foretrukket. Siter
Rufs Skrevet 20. Desember 2021 Rapporter Skrevet 20. Desember 2021 Min første hund spiste ofte gress. Tror det rett og slett var fordi hun likte det. Hun kastet aldri opp etter å ha spist gress. Det kan være greit å sjekke hunden hos veterinæren. Og/eller nekte den å spise gress. Den greier jo ikke fordøye det, så hva er poenget? Hvorfor spiser hunder og katter gress? (forskning.no) Siter
Recommended Posts