Lunamor Skrevet 28. September 2021 Rapporter Share Skrevet 28. September 2021 (endret) Hei. Jeg har fått mitt første og eneste kull med dansk svensk gårdshund. De skal snart registreres i nkk og jeg trenger hjelp til å bestemme fargene på dem. Mor er hvit/viltfarget på papirene og 2 av valpene likner, men alle har brune hoder - ikke viltfarget som mora. Skal se om jeg klarer å få lagt ut bilde. ? Endret 28. September 2021 av Lunamor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunamor Skrevet 28. September 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2021 (endret) ?Nærbilde av mor som er hvit/viltfarget Endret 28. September 2021 av Lunamor La bildene feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. September 2021 Rapporter Share Skrevet 28. September 2021 Jeg tror alle er tricolor m/vilt (som min). Men dette kan sikkert avlsrådet i klubben hjelpe deg med? Lag gjerne en egen presentasjonstråd for hundene dine også, vil gjerne se mer bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts