stinen Skrevet 20. September 2021 Rapporter Share Skrevet 20. September 2021 Hei! Jeg oppdaget akkurat at kloa til hunden min har delt seg. Det ser ut som om den har flerret opp «topplaget» på et slags vis. Hun virker ikke plaget av dette, men noe må gjøres. Kontakter veterinær i morgen, men bør jeg klippe av «toppen» i kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. September 2021 Rapporter Share Skrevet 20. September 2021 Vanskelig å se, men om det er klokapselen og nerven ikke er utsatt så går det nok bra å vente til i morra. Men ville satt på en potesokk for å unngå skade eller betennelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stinen Skrevet 20. September 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. September 2021 Tusen takk for svar! Det ser ut som om det bare er klokapselen (takk for navn) som er brukket opp. Da skal jeg se om jeg får på henne en potesokk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts