Gå til innhold
Hundesonen.no

Halsbånd av merke Gelotec


Vala

Recommended Posts

Skrevet

Altså, det heter "Original, more 4 dogs Gelotec". På mange måter et supert halsbånd, som så vidt jeg vet, bare veterinæren min selger (her i Bergen altså). Men cluet er at siden november, så tror jeg at jeg har reklamert på dette 3-4 ganger. Og nå må jeg inn igjen på mandag, fordi det røk igjen!!! Det er selve plastikken i "mothaken" som ryker gang på gang. Og nå synes jeg at det begynner å bli littegrann pinlig.

Er det noen andre som har erfaring med disse?

Skrevet

Altså, det heter "Original, more 4 dogs Gelotec". På mange måter et supert halsbånd, som så vidt jeg vet, bare veterinæren min selger (her i Bergen altså). Men cluet er at siden november, så tror jeg at jeg har reklamert på dette 3-4 ganger. Og nå må jeg inn igjen på mandag, fordi det røk igjen!!! Det er selve plastikken i "mothaken" som ryker gang på gang. Og nå synes jeg at det begynner å bli littegrann pinlig.

Er det noen andre som har erfaring med disse?

Kanskje det ikke er så "supert" hvis det har røket så mange ganger :D Har du fått nytt bånd tidligere når du har reklamert? I såfall hvis så mange bånd har røket tror jeg at jeg ville prøvd et annet!

Vi har blant annet et fra "Ruffwear" som er svært solid.

Har googlet litt og det virker jo veldig bra da, med gele-greier inni, sikkert behagelig for hunden.

Edit: Er det sånn?

72201_Nylon_Gel_Halsband1.jpg

(Fikk litt lyst på jeg og.... :) ) Uansett så er det ikke din feil at båndet ryker, et kvalitetshalsbånd skal tåle å bli brukt! Dyrt var det sikkert og, løp og klag!! B)

Skrevet

Kanskje det ikke er så "supert" hvis det har røket så mange ganger :D Har du fått nytt bånd tidligere når du har reklamert? I såfall hvis så mange bånd har røket tror jeg at jeg ville prøvd et annet!

Vi har blant annet et fra "Ruffwear" som er svært solid.

Har googlet litt og det virker jo veldig bra da, med gele-greier inni, sikkert behagelig for hunden.

Edit: Er det sånn?

72201_Nylon_Gel_Halsband1.jpg

(Fikk litt lyst på jeg og.... :D ) Uansett så er det ikke din feil at båndet ryker, et kvalitetshalsbånd skal tåle å bli brukt! Dyrt var det sikkert og, løp og klag!! B)

Ja, det er akkurat det halsbåndet! Joda, jeg tror det er super behagelig for Sofus gutten. Og det er også geleinnlegg på selve kobbelet, så det er utrolig godt å holde i. Men hva hjelper vel det når halsbåndet ryker hele tiden :D:) Blir jo litt flau da. Imorgen blir det jo 4. - 5. gangen jeg klager. Og ja, jeg har fått utlevert et nytt et hver gang. Men jeg tror det må holde for denne gangen. Evt. pengene tilbake hvis de ikke har en annen type jeg faller for ;-)

"Ruffwear" har jeg hørt om, men har ingenting fra dem til Sofus enda. Men har de noe hos vet'en i morgen, så tar jeg det i innbytte ;-)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...