Gå til innhold
Hundesonen.no

Chana


Audhild

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

OJ! Sorry! Det hadde jeg ikke fått med meg! Nå har jeg forminsket dem.... men er usikker på hvor mange kb de er. Gi beskjed om de fremdeles er for store! ;)

Misforståelse! ;) Bilder som er lastet opp andre steder kan være større, så lenge de ikke bryter med skinnet på forumet. Se Tilbakemeldinger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige bilder! kan jeg spørre hvor hun kommer fra?

Takk :( Hun kommer fra willemo i Tønsberg. www.willemo.no

Hun var kjempeflott :P Er hun stor? kraftig? høy? golden tispa mi er ei lita berte bare :P

Takk igjen :P Hun er ganske stor til å være tispe ja.... rundt 31kg. Ganske kraftig og høy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Her kommer noen nye bilder av Chana, ulykkesfuglen!! Hun var på besøk hos pappaen min i går og opp til leiligheten hans er det en sånn jerntrapp. En sånn med masse huller i trinnene. Chana, gal som hun er springer opp og ned denne i full fart og klarer å sette to av klørne nedi hullene. Resultatet var dyrlegebesøk hvor hun måtte fjerne mesteparten av klørna. Bare det i midten er igjen. En klo på hver av bakbeina! Stakkar jenta mi!

Ser ut til å gå ganske bra nå da, bortsett fra at hun ser litt sørgelig ut...

03sykchana12.jpg

Her er hun i går kveld, trøtt etter at hun ble neddopet.

03sykchana13.jpg

Hadde teppe på henne så hun ikke skulle bli nedkjølt

03sykchana01.jpg

Her er hun i dag.... med umbrostrømper :P hun rev av bandasjen på natta!

03sykchana02.jpg

:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nydelig hund :huh:

Du går ikke tilfeldigvis på klikkerkurs på onsdager. Synes goldenen der hadde en sokk på den ene foten :)

Er ganske ny der.

Joooo, e oss det ;) Visste isje at du va du heller, haha! Så kjekt då! Greit å bli kjent med ng nye :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tenkte det var på tide med noen nye bilder av jenta mi :) Her kommer (noen) fra påskeferien!

paaskechana02.jpg

paaskechana05.jpg

paaskechana08.jpg

http://home.no.net/audubirk/forum/paaskechana&lucas01.jpg

Ikke det fineste bildet, men faktisk ett av de få jeg har av både Chana og Lucas sammen!

04turchana%20(36).jpg

04turchana%20(10).jpg

Å grave er kjempe gøy :)

04turchana%20(13).jpg

Så rulle seg...

04turchana%20(20).jpg

Slappe av litt ;)

04turchana%20(32).jpg

Fine jenta mi!

004lucas01.jpg

Lucasen min!

http://home.no.net/audubirk/forum/004lucas04.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...