O1234 Skrevet 6. Juni 2021 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2021 Hei! Noen som driver med blodspor her som har tips til hva man gjør om hunden nekter å gi fra seg rådyrskanken? Jeg har ingen godbiter eller leker som er bedre enn skanken og hunden nekter å gi den fra seg frivillig! To rådyrskanker? ? Jeg var med en kompis som driver med blodspor og testa litt med bikkja mi i helga og under innlæring måtte vi få tilbake skanken for å lære hu hva hu skulle gjøre. Dette gikk ikke frivillig kan du si og vi har trolig et begynnende ressursforsvar på gang! Hurra! Hu var kjempeflink og det virka som hu syns det var rågøy men det her kanke fortsette så lenge jeg ikke klarer å bytte rådyrskanken med noe og få tilbake skanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 6. Juni 2021 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2021 (endret) Hvis du bare gjør det for at det er gøy er det jo enkelt å bare bytte ut skanken med noe hunden faktisk kan få, et stykke kjøtt el. Endret 6. Juni 2021 av Stjerneskinn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O1234 Skrevet 7. Juni 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2021 12 timer siden, Stjerneskinn skrev: Hvis du bare gjør det for at det er gøy er det jo enkelt å bare bytte ut skanken med noe hunden faktisk kan få, et stykke kjøtt el. Haha lurt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts