Linnea Skrevet 1. Juni 2021 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2021 Har en hund som halter alltid smerter? Hunden min halter litt. Vært hos dyrlege og alt det der. Men når vet en når det gjør vondt? Hunden får nå smertestillende av vetrinær. Hun har blitt mye bedre men halter fortsatt. Hunden har også tatt røntgen hos vet men de fant ikke noe der. Kan en hund som halter plutselig gå normalt igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rufs Skrevet 2. Juni 2021 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2021 Klart smerter kan komme og gå. Det gjør det oss mennesker også. Plutselig får vi vondt i kneet, halter litt, men så går det over. Min hund fikk korsbåndet nesten revet over, da haltet hun med en gang hun bevegde seg etter hun reiste seg opp og begynte å gå, men gikk fint når hun var varm i muskulaturen. Som unghund haltet hun av og til i forbeina (skulderen?), men det gikk over. Voksesmerter? Det er klart det er vanskeligere å finne ut av når smerter kommer og går. For hunden bør jo være halt akkurat når den er hos veterinæren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 2. Juni 2021 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2021 8 timer siden, Linnea skrev: Har en hund som halter alltid smerter? Hunden min halter litt. Vært hos dyrlege og alt det der. Men når vet en når det gjør vondt? Hunden får nå smertestillende av vetrinær. Hun har blitt mye bedre men halter fortsatt. Hunden har også tatt røntgen hos vet men de fant ikke noe der. Kan en hund som halter plutselig gå normalt igjen? Er dette samme hunden med prolaps ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linnea Skrevet 2. Juni 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2021 Dyrlegen var ikke helt sikker på om det var prolaps. Hunden har strekket en muskel på den ene siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linnea Skrevet 2. Juni 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2021 Hunden har vondt i nakken og derfor den halter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts