Sienna Skrevet 20. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2021 Når hundene blir eldre kan de da krympe i mankehøyde? Eller er det bare jeg som har målt feil? Det kan jo hende og det er sikkert det som har skjedd. Men så ble jeg usikker. Mennesker kan krympe når en blir eldre. Tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miloficent Skrevet 20. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2021 Mine målinger skiller alltid litt på nøyaktigheten pga plutselig står han med den ene foten lenger frem, jeg måler ikke direkte på manken, så gjør jeg det neste gang ol. Men da er det snakk om 1 cm fra eller til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sienna Skrevet 20. Mars 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2021 Hehe ja. Det er veldig vanskelig. Men det er to cm forskjell og jeg har en ganske liten rase. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTT Skrevet 21. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2021 Min forrige terrier krympet fra 34,5 cm (målt ved 4 års alder) til 33 cm (målt da han var 9 år). Mye av det kan sikkert forklares med ulik mengde ryggmuskler/annen polstring, endret ståstilling pga leddproblemer, mengde pels/underull, jeg tror ikke han reelt sett krympet 1,5 cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts