Bakmannen Skrevet 20. Juli 2020 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2020 Hei. Merket nylig at min Breton (6år) har fått blåfargede utvekster rundt to av pattene. Er det noen som kan fortelle meg hva dette er og hvordan det behandles? Legger ved bilde av en normal og en av de rammede pattende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 20. Juli 2020 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2020 Dette burde du spørre en veterinær om. Jeg ville tatt turen så snart som mulig. Ikke sikkert et er farlig, men det ser ikke veldig pent ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suxa Skrevet 20. Juli 2020 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2020 Synes det ser ut som tilstoppede talgkjertler, men hadde tatt en tur til dyrlegen. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikki_Mia Skrevet 1. Februar 2023 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2023 Hei! Fant du ut hva dette var? Hunden min har det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts