Ea26 Skrevet 11. Juli 2020 Rapporter Skrevet 11. Juli 2020 Om 7 uker skal vi få vår andre hund i hus. Det er en eurasier-tispe. Vi vil ha et navn som ikke er veldig langt. Om det er et "menneskenavn" eller et "hundenavn" har ingen betydning. Tar imot alle forslag? Siter
Stjerneskinn Skrevet 11. Juli 2020 Rapporter Skrevet 11. Juli 2020 Noen navn jeg har skrevet opp som jeg selv liker, en del hentet fra verdensrommet, blomster eller gudinner: Astra, Vulcan, Magma, Echo, Nyx, Trix, Bellis, Phlox, Phoenix/Phix, Vixen, Alya, Elara, Dione, Ebla, Eos, Cosmo, Cybele, Fleur, Aloe, Olive, Themis, Thalia, Aster, Clio, Eris, Myske, Estë, Mago, Ursa, Nunki, Atria, Attila, Ebla, Extra, Mega, Gem, Amari, Juno, Keres, Rhea. Siter
Torvald tåke Skrevet 12. Juli 2020 Rapporter Skrevet 12. Juli 2020 Siden jeg aldri skal ha tispe kan du få "mitt" tispenavn: Marta! Lett å si, fint, litt morsomt. Perfekt, spør du meg. ? Siter
Recommended Posts