Gå til innhold
Hundesonen.no

viss du fikk velge navn selv!


~Marlene~

Recommended Posts

Skulle egentlig hete Karianne, men så heter mamma Kari og de ville ikke oppkalle.. Helt ok fornøyd med navnet mitt jeg! ;)

Søsteren min het Morten, helt til hun kom ut! :P Da måtte mamma og pappa gå skikkelig i tenkeboksen, de var 100% sikre på at hun var en gutt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hatet navnet mitt før, irriterte meg fordi ingen greide å skrive det rett liksom, men så var det ei som sa til meg at hun syntes navnet mitt var så feminint :P etter det begynte jeg å tenke litt på det og jeg ble egentlig ganske fornøyd med det, tror ikke det er flere i landet med denne navne sammensetningen (altså dette dobbeltnavnet) for søker jeg det opp så får jeg at det er 3 eller færre med dette navnet i landet :P

da jeg var liten ville jeg gjerne hete rebecca :P men ikke nå lenger,nå er jeg egentlig fornøyd med det jeg har :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min het Morten, helt til hun kom ut! :P Da måtte mamma og pappa gå skikkelig i tenkeboksen, de var 100% sikre på at hun var en gutt! :(

Hehe, jeg het Nicolay.

Jeg er sånn passe fornøyd med navnet mitt. Synes Marie er helt greit, men jeg hadde ikke trengt det andre fornavnet jeg har (liker ikke kombinasjonen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig hete Demi eller Robin (jente-robin)

Jeg for min del syns at begge de to navnene er fine så det hadde ikke gjort meg noe å hett en av dem.

Men jeg er forståvidt fornøyd med navnet mitt :)

Så Lenge folk ikke kaller meg jeanette (for det er bare slik navnet SKRIVES) jeg heter Shanett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...