Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Hva er dine go-to hva angår produkter brukt som liggende targets? :) 

Veit noen bestiller musematter laget for hundetrening, andre bruker grytelapper, lokk, frisbee, skåler, deksel til telefon/nettbrett osv.

Jeg er ute etter noe fargerikt, holdbart og tåle vask og skylling, som er såppas rimelig at jeg kan fortsette å forlegge dem og tyngde nok til at de ikke flyr i vinden. Har lett etter billige grytelapper/-underlag i silikon, men ikke funnet noe annet enn sorte eller svindyre til nå, og flere som står listet i diverse butikker på nett finner jeg ikke tak i i butikk (herunder Biltema) - tips til sådan hadde vært veldig kjekt!

Andre tips og triks?

Endret av maysofie
Skrevet (endret)

Mitt kjekkeste target-kjøp er en yogamatte! De kan fås greit billig, sånn alt etter hvor du bestiller fra. Du kan klippe (med helt vanlig saks) all slags fasonger og str utav yogamatten - også finnes de i fine farger? De sklir heller ikke. Testet på det meste av underlag.

Endret av Miloficent
  • Like 1
Skrevet
Akkurat nå, Miloficent skrev:

Mitt kjekkeste target-kjøp er en yogamatte! De kan fås greit billig, sånn alt etter hvor du bestiller fra. Du kan klippe (med helt vanlig saks) all slags fasonger og str utav yogamatten - også finnes de i fine farger? De sklir heller ikke. Testet på det meste av underlag.

Har brukt deler av liggunderlag og yogamatte tidligere, men opplever dem som lite holdbare for stemplende hunder i full fart og litt for lette i vind :lol: 

Skrevet
12 timer siden, maysofie skrev:

Har brukt deler av liggunderlag og yogamatte tidligere, men opplever dem som lite holdbare for stemplende hunder i full fart og litt for lette i vind :lol: 

Ah! Finnes forskjellige tykkelser på de evt. Men smak og behag?

• Like 1
Skrevet
10 timer siden, Miloficent skrev:

Ah! Finnes forskjellige tykkelser på de evt. Men smak og behag?

De hadde salg på matter som utgående vare i dag til 99kr, da får det bli en bunsj utskiftbare, så krysser vi fingrene for lite vind :lol:

———

Leiter fortsatt etter grytelapper/-underlag jeg kan få tak i i butikk her, IKEA står på listen å huske handle neste gang vi er der. Vært innom Nille, Biltema, Jula, Europris og Jysk i dag, iom. at de alle ligger inntil hverandre, må visst ta en tur på kjøkkenforretning å se også.