Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken hund og Hvorfor?


Taran

Recommended Posts

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Glemt igjen...! :):D Egentlig klarer jeg meg fint med bare Chica jeg(i alle fall nå), hun er herlig :)

Men hvis jeg skal si noe, må jeg nok si:

- Diego: En herlig bamse(går etter utseende nå)

- Lili: Virker som en herlig Papillon med egen personlighet, og så er hun jo så skjønn også!

Mange jeg kunne nevnt, men er ikke så flink til å huske på navn :)

Dessuten tror jeg det er noe fint med alle hundene, så det blir litt vanskelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mira har og mye personlighet! og Miko og Tiko og Blondie og Gizmo=) B)

Meget mulig- men jeg er ekstra stor fan av Lili. hun er virkelig er superbestemt og tøff liten dame, og Christina har gjort en kjempejobb med henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt Minnie til tuppetroll! Hun er en utrolig nydelig cavalier på konstant jakt etter potensielle kose kamerater og så den skjønne "gryntinga" hennes da :)

Og så er hun veldig flink i agility, men jeg tar gjerne med Helenes agility erfaring også! (Hvis det er mulig,hehe :D )

Så koselig at Puma ble nevnt her;)

Jeg ville hatt:

Minnie til Tuppetroll, hun er såå søt, og jeg holder meg alltid oppdatert på hjemmesiden.

Minnie og jeg er veldig smigret begge to ;) Kan godt hende jeg tar dere opp på det engang, hun har vært farlig nærme Cavalier billig til salgs annonsen en gang i blant :) I dag har vi forøvrig vært på tur og hatt godbitsøk og Minnie syntes det var veldig viktig at det ikke ble liggende igjen så mye snø på bakken :) Bildebevis kommer på siden til uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1, Zander selvførgelig ;):)

2, Pia.

3, LiLi.

4, Blondie.

5, Kelly.

Mira og Tiko er åsså søte :P

:iloveu: Papillon :iloveu:, hihi...

:) nå ble vi rørte her :P *Zander og Pia kommer å kidnapper Miko når vi er i Bø* lol (zander har god plass i buret :D ) og Zander har LiLi på ønskelisten også :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle selfølgelig hatt Blondie også alle disse her:

1. Miko Gullet!!!

2. LiLi God jenta!

3. Kelly

4. Zander og Pia!Kjenner de ikke så godt men de er kjempe fine også de filmene av Zander på hjemme sia, de er jo rå kule :)

5. Også søte Mira-Bell da!!!!"Tvillingen min" når det gjelder størrelse :)

Kunne fått alle papilloner i verden jeg da! :D De er det beste vesenet som finnest på jord!!!

Men ingen slår Blondie!! :) :love2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle selfølgelig hatt Blondie også alle disse her:

1. Miko Gullet!!!

2. LiLi

3. Kelly

4. Zander og Pia!Kjenner de ikke så godt men de er kjempe fine også de filmene av Zander på hjemme sia, de er jo rå kule :)

Men ingen slår Blondie!! :) :love2:

ville du ikke hatt mira :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si at LiLi rødmer her, men tror nok heller hun soler seg i glansen :rolleyes:

Hihi, i det minste er jeg rørt! (Tusen takk Aya) :)

Hmm.. Hvem jeg ville hatt? Huff, sånt går dårlig med den hukommelsen min.. Skal ikke nevne papilloner da, blir for kjedelig :P Unntatt dem ville det blitt:

FELIX, den herlige lille puddelsaken til Line :) :)

Alle sheltiene til Silje og Gunn, og sikkert alle andre sheltier her inne :D

Mini, søøøtnosen Mini, han er bare så skjønn, og en flott pomme! :P

Piiiito, skjønneste lille Pitofina :P Hun er så morsom!

Kommer sikkert på fler etter hvert.. Ble bare småtasser dette men, passer ikke med noe annet i min situasjon nå, så sånn er det. ;)

Ja, nå kom jeg på: Småtassene Casper og Speedy til Kine! De er jo bare et kapittel for seg selv, så herlige!

Ikke at jeg ville tatt fra noen av disse folka hundene sine da, for de er bare supre hele gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neimen så vanskelig.

Loke - ser han for meg som en kjempeaktiv, herlig hannhund! En krabat som bare løper og løper og aldri kommer til døren ;)

Sico - Lille dyret som minner meg masse om Cita! Aktiv, lovende hannhund

Diego - Smelter hver gang jeg ser han ;)

Tinka - Ikke rart, hun er jo labrador og har personligheten til en labrador! Skikkelig herlig, oversosial hund som er god å ha når man har sikkel-krig med Elisabeth :D

Lassie - Kjempeflink i agility og helt utrolig nydelig!

Lisa - Aktiv råtass som er verdensmester i å apportere og hoppe høyt! :D

Mona - Mona er verdens kuleste hund! Også elsker jeg jo store raser :D Har veldig sansen for irsk ulvehund nå!

(sikkert glemt mange nå ;) Veldig typisk meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at forbausende mange har skrivd at de ville hatt mitt sorte gull ;)

(jeg er selvfølgelig helt enig men...)

Det er litt morsomt å tenke på at den hunden har vært en uønsket krabat i store deler av livet sitt.Det var liksom ingen som orket krapylet (og de som trodde de orket fikk plutselig "allergi" etter kort tid) og nå kunne tilmed folk som har møtt han (og som vet jeg ikke overdriver når jeg sier han er et par hakk mer hund enn de aller fleste andre langhårsbelgerene) tenkt seg å ha med gutten hjem :D

....sier de da :D ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg:

-Fiona

-Zira

-Sheriff

-Chicka (Renate sin)

-Småen

-Hera

-Casper (Kine sin)

-Mona

-Diego

-Felix

-Lili, Mira eller en av de andre sommerfuglene..!

Det er sikkert mange flere av hundene her inne jeg kunne tenke meg, men dette var de jeg kom på i frta.. :thumbs: NYDELIGE hunder har dere jo alle uansett da..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...