Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken hund og Hvorfor?

Taran

Recommended Posts

Litt vanskelig siden jeg ikke har møtt så mange av medlemmene sine hunder så blir mest tatt fra utseendet å inntrykk fra det eieren har fortalt.

Hera: Flott jente med mye motor,og som elsker å trekke. Og så har vi samme humor :lol:

Amigo: Er vel mest utseendet her siden jeg ikke vet så mye om han, men han er nydelig hvertfall.

Solo: Flott og nydelig toller :icon_redface: (Bare litt sånn toller freak :) )

Lisa: Nydelig, og virker som en drømmehund å jobbe med.

Tequila: Hun virker bare så kul :lol:

De jeg kommer på nå hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Balder er veldig smigret :icon_redface::)

Liker de fleste hundene her på sonen, virker som fine hunder alle sammen :lol:

Kommer sikkert til å glemme mange nå, men får skrive inn mer seinere :lol:

Aro - føler han er litt lik Balder i oppførsel/personlighet utifra hva jeg har lest om han(har aldri møtt han da) også er han jo såå fin

Tini - virker som en hærlig liten frøken og hun er skikkelig fin

Chicka - like fin som Balder :D høres så snill og grei ut

Diego - Nydelig liten bamse med en sjarmerende personlighet

Pito - hærlig liten pelsdott med personlighet

Lisa - Nydelig labrador som liker å jobbe

Bris - Elsker huskyer

Kommer ikke på mer for øyeblikket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm Mona... Vicky, Tella, alle sheltiene til gunn og silje... Loke, Kite, Diego... Felix.. Pito... LiLi .. Bernerene og og Tyson til MonaB..Kommer ikke på flere:p Men er sikkert det!

Hyggelig å høre! :icon_redface: Blir smiggret! Ville gjerne hatt Serchaj :lol: men jeg tror ikke jeg hadde vært like flink med ham som det du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere hunder (Går fortsatt mest på utseendet, siden jeg ikke kjenner noen av hundene):

Luna: Jeg eeelsker pelsen hennes, passe lengde og nydelig farge. Dessuten er det en knall rase å jobbe med

Mona: Ulvehunder er så utrolig greie, snille hunder.

Hera: En nydelig doberjente

Amigo: Han er så vakker, og så stolt han er ser ut på bilder

Sheriff: Rød aussie er noe av det vakreste som finnes, både merle og tri:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kooselig at du nevte Hera, Charlotte! Hera ble glad nå! :blush:

Disse hundene er bare basert på utseendet siden jeg ikke vet hvordan noen er sånn gemyttmessig:

* Buster - Flott og kjekk voffse! Arti personlighet!

* Lisa - Den nydeligste labbisen jeg har sett. Så søt!

* Cody - Veldig fin hund!

* Ipsa - Utroolig fin! (hunden til Luna)

* Merlin og Aslan - De er bare herlige!

Sikkert flere også, mange flotte hunder her inne så! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ra)balder - det mest utrolige uttrykket jeg har sett på en hund noensinne tror jeg

Loke - need I say more? :)

Cody - fordi jeg er nysgjerrig på rasen og synes fargen kombinert med formen og gemytt er fin (brindle malle liksom)

Den brune pølsen til Zipp (husker ikke hvem som er hvem), skal jeg ha en dachs må den være sånn som ham ;P

Pito - liten og tøff og minner om småLun

osvosvosv...

Egentlig vil jeg ikke bytte ipsa'en med noen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm det er vanskelig da jeg har verdens tre vakreste hunder :)

Jeg liker veldig godt Odin til Calina,

Ricco sin Gosh Amei,

Taz sin chow-chow,

Aro er jo kjempe lekker.

Nei stopper jeg...sjekk jernteppe. Men det er utrolig mange flotte hunder her og mange jeg har glemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth: :)

Tror jeg ville hatt Lokeliten men jeg hadde sikkert ringt Annette etter kort tid og tryglet henne om å ta han tilbake!! :P Han er en utolig fin fyr og han kan komme å bo hos meg om noen år når du har funnet avknappen hans!!! :)

Eller ville jeg hatt Luna til LBL, hun er bare kjempe deilig og kjempe kosete!!! :) Digger den jenta!!! :iloveu: også Likka da..

Solo til Ane er også kjempe deilig å bruke som hodepute i sofaen! :D

Det er mange av hundene deres som er til å spise opp!! Ingen nevnt, ingen glemt.. ;) (Og neeeeeei da, jeg snakker ikke om noen av Schäferene.........! :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første eg klarte å tenke på var amy til kathrine og moshi til mari. :)

Amy ser bare råflått ut og ser ut som det er futt til de grader hos henne. Kunne blitt litt av en lekevennine til gutten.

Moshi er bare valpen men hun ser bare helt hærlig ut allerede.

:)

Mange andre fine vofser her da. Den flott chow'n. rottisen aldor..ja det er altfor mange til at eg gidder å nevne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Bris er jo populær jo! Folkens, snakk med meg på rett dag og dere får henne også! (rett etter slitsomme turer feks) :)

Dette er litt juks siden det er en av de få jeg kjenner, men Loke kunne blitt meg meg hjem.. Er så heldig at jeg får håndtere den gode gutten iblant jeg, så han liker jeg bare bedre og bedre! banana banana (Om han likeer meg er en helt annen sak - han er en mammadalt!)

Men hvis jeg skal tenke på en av de jeg ikke kjenner personlig så må det bli Blaze til JeanetteH eller Lisa til charlotte! *sukk* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!Mange...men aller mest:

Bris, Likka

Vicky

Begge til Taz... Diego er bare helt ekstremt karismatisk..Også Cody..*sukk*

Tequila (hun er sykt kul!)

Odin til Calina.

Alle belgerene her inne tror jeg.Spes Timoen til Belgerpia

Og mange flere jeg ikke hadde kastet ut akkurat...

Eller så er jeg for tiden svært fornøyd med den galegutten jeg har :)

(Marianne jeg HAR jo funnet avknappen!Det er bare ikke alltid den virker... :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt juks siden det er en av de få jeg kjenner, men Loke kunne blitt meg meg hjem.. Er så heldig at jeg får håndtere den gode gutten iblant jeg, så han liker jeg bare bedre og bedre! banana banana (Om han likeer meg er en helt annen sak - han er en mammadalt!)

Eh..det er en grunn til at å leke med deg er enn større belønning enn å leke med Luna :)

Tror den utro kjøterene gladelig hadde byttet eier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt Minnie til tuppetroll! Hun er en utrolig nydelig cavalier på konstant jakt etter potensielle kose kamerater og så den skjønne "gryntinga" hennes da :)

Og så er hun veldig flink i agility, men jeg tar gjerne med Helenes agility erfaring også! (Hvis det er mulig,hehe :) )

Stor hund, da måtte det blitt Cody, han er så skjønn og jeg har en hemmelig drøm om å ha en hollender en gang hvis det blir aktuelt med stor hund her i huset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at Puma ble nevnt her;)

Jeg ville hatt:

Minnie til Tuppetroll, hun er såå søt, og jeg holder meg alltid oppdatert på hjemmesiden.

Belgerne til Belgerpia (spesielt Timo!)

Loke

Tequila, som bare virker så perfekt at hun ikke er sann!

Vicky, skjønne, lille Vicky

Lili- sikkert den papillonen her inne med aller mest personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...