simira Skrevet 16. Juni 2020 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2020 (endret) Omg... du hadde en til overs, right? Digger selene. Er det Rogz eller Haquihana? Jeg skal ikke ha valp altså, men sikler litt nå. Staffer er enkle valper, santja? Endret 16. Juni 2020 av simira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrigglebutts Skrevet 16. Juni 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2020 Akkurat nå, simira skrev: Omg... du hadde en til overs, right? Digger selene. Er det Rogz eller Haquihana? Jeg skal ikke ha valp altså, men sikler litt nå. Staffer er enkle valper, santja? Det er dogman sine! Veldig fine og rimelige i tillegg Sammenlignet med hva du er vant med er vel staffer superenkle! På fredag skal Gulliver/Lost Items Found (Nå Dante) leveres på grensa, det blir vel kanskje det snåleste så blir kjekt å se at det går uproblematisk for seg, tre flytter lørdag (Stavanger, Stavanger, Oslo) og sistemann blir til mandag så vi skal kose oss masse i helga ❤️ Helt vilt hvor fort disse ukene går. I dag er det så varmt at vi har ikke vært utenfor døra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bie Skrevet 17. Juni 2020 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2020 For noen gullunger! Jeg elsker navnet Pizza Or Death ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts